{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Rover 620 TI {{forumTopicSubject}}

Hejsa har lige købt sådan en lækker vogn, den døjer med at være lidt langsom til at tage gassen, (som om den ikke for benzin når man trykker pedalen i bund fra tomgang) og så går den ud når man kommer fra høje omdrejninger og trykker koblingen ind, er kommet frem til at det er den måler der sidder på spjældet, men er der nogen der ved mere om det eller har haft samme problem?

Håber der er nogen der gider give sig tid til at læse og svare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rover 620 TI
  • #1   9. dec 2011 Nu er 620 TI'eren ikke kendt for at ha en særlig stærk motor, ej heller turbo.
    Men du er nok nød til at uddybe din forklaring lidt, skyder og sprutter den eller er det bare et rent træk, som dog ikke er så hurtigt
    Mht gas.pot.meteret, hvordan er du kommet frem til at det en det, der er derfekt og i så fald hvorfor så ikke skiftet??


  • #2   10. dec 2011 Nu kender jeg ikke den bil.

    Men skulle der sidde et benzin filter på bilen.
    Så er det nummer 1! der skal skiftes.
    Det gir de samme symptomer :-).


  • #3   10. dec 2011 den kan sagtens tage gassen hvis man trykke speederen langsomt ned, men hvis man bare trykker den i bund er der lige et par sekunder hvor den lyder som om den ikke får benzin nok, har ikke skiftet den fordi jeg lige kom hjem med bilen kl 19.00 igår, men tænkte at inden jeg skiftede en hel masse ville jeg spørge herinde, der er jo sommetider folk der har prøvet det samme med samme bil

Kommentér på:
Rover 620 TI

Annonce