{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Passat fra 07 {{forumTopicSubject}}

Den gamle skal have ny bil til sommer, en Audi A6, og skal derfor af med hans Passat. Det er en 2,0 TDI med 170HK, kørt knap 70.000kr med DSG gearkasse som blev skiftet sidste år. Det er en Highliner, med GPS og dellæder samt stationcar (Det den i min profil)

Hvad vil i mene den er værd i dag ca? Overvejer nemlig og købe den, men han ved ikke helt hvad den skal koste... Har set dem gå til 250.000kr dog ikke så stor model og fra ca år 2005... Den her er fra 2007.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat fra 07
  • #1   31. jan 2010 Hov, 70.000 KM og ikke KR hehe

  • #2   31. jan 2010 Når det nu er en handel mellem far og søn ..... så skal der jo være en vis familie-rabat ....... han bør ikke tage mere end 100K for den smiley
    Husk at det jo var dine forældre der valgte at få dig...... ikke dig der valgte dem som forældre.
    Og når nu alle forældre siger at det er skide dyrt og ha børn så kan man jo ligeså godt give dem ret smiley

    Go handel.....


  • #3   31. jan 2010 Personligt ville jeg ikke eje en ny bil idag, da jeg simpelthen synes der er for meget plastik i nyere biler idag.

    Men vil faktisk sige, som du selv skrev, 250.000kr er en ok pris, også netop fordi at det er far til søn, og fordi at en sælger ville nok hellere ikke give meget mere for den, da han jo også skal tjene på vidersalg.


Kommentér på:
Passat fra 07

Annonce