{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.572 visninger | Oprettet:

unge knægte og deres kasten med is !! {{forumTopicSubject}}

for ca 3 uger siden fik jeg kastet en stor isklup ud på min forrude hvor jeg kørte med ca 70-80km/t fik stanset bilen og røg ud efter de knægte.. men da jeg havde været til fin middag og havde pæne sko på med glatte såler så var de jo noget hurtigere end mig .....

men så igen til aften kommer jeg kørende og en kammerat kørte bagved mig .. han får fyret en ordenligt tøsne bold lige på sidedøren.. og få en dejlig blød bule..
prøvede at jagte de knægte men det var over alle bjerge inden man kom ud af bilen ..

og nu til aften ser jeg 3 mænd blive sigtet for at give en knægt en lærer streg..
http://ekstrabladet.dk/112/article1294816.ece

jeg havde nu tænkt mig at hive dem hjem til deres forældre og kræve erstatning på min bil..
men jeg har sgu mest lyst til at give dem en ordenlig overhaling de knægte..

hva syntes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  unge knægte og deres kasten med is !!
  • #1   6. feb 2010 forbandede snotunger

• #2   6. feb 2010 Meld det da til politiet, og få erstatning på den måde.

• #3   6. feb 2010 hmmm hvis de badre havde givet dem "en vasker i sneen" var det da ok men altså ja det mest rigtige er da og kræve fuld erstartning af forældrenes forsikring eller penge.

• #4   6. feb 2010 selvtægt er veltægt, sys fandme det er cool af dem bare at give ham en giga vasker som kvittering, det er der ikke nogen der er døde af endnu..=)

• #5   6. feb 2010 Kunne sagtens forestille mig at knægten får en flue til at blive til en elefant.

På den måde får han forældrenes sympati frem for den skidebalde og evt. husarrest han muligvis ellers kunne stå til.

Men sidst jeg hørte om nogen der havde fået spark var der tydelig mærker efter det.

• #6   6. feb 2010 det platte er at artiklen er skrevet som om at drengene kun lavede sjov, og det var en "vred" billist...

de unger skulle have et par på låget, og smides ind på deres værelse uden aftensmad

og så skulle forældrene bare hoste op med nogen erstatnings penge i en hvis fart, og have at vide at de fucking skulle få styr på deres snotunger

• #7   6. feb 2010 lige mine ord..

og jeg skulle bare fange en af dem.. og så skulle han lige opgive navn og adresse på sine kammerater.. hvis ikke så har de en mobil telefon.. man kan tage fra dem og bruge..
    men jeg håber ikke jeg får fat på dem en af dagene..

• #8   6. feb 2010 det første min børn (hvis jeg får nogen) skal lære er:

hvis du gør noget snot dumt, er der stor mulighed for at du får tæsk

• #9   6. feb 2010 hallo det er sgu da sådan vi andre lærte tingene i sin tid.. der gik du en på lampen hvis du legede med ilden..!!
    og hvis folk kom op og boks var det 1vs 1.. ikke alt det med en hel gruppe tramper en person til døde..!!! hva fuck sker der for svagpisser..
    jeg har haft den instilling når spasseren ligger ned så har han fået nok..!

og de unger dør sgu da ikke at få enlille lærer streg. det har det sgu kun godt af..

• #10   6. feb 2010 hehe min kammerat som jeg tit kører med, har altid hånden på håndbremsen og er klar til at bremse når han kører i byen fordi han har fået flækket en forrude pga. sne/is kast..

• #11   6. feb 2010 havde slagtet dem !!!!

• #12   6. feb 2010 Jeg havde heldet til at fange sådan en knægt sidste år.... Slæbte ham de 200 meter hjem til hans far og sagde til hans far at enten sørgede han for at dette ikke gentog sig eller også gjorde jeg! Inden da havde jeg skældt knægten så meget ud at han bogstaveligt talt havde skidt i bukserne

men... Kan sq godt forstå dem der giver sådan nogle lømler en tur i sneen... Det er sq pga ligegyldighed og vattede hippi-forældre der hjemme at børn søger grænser på den måde... Tror sq forældrene til de knægte ville have lige så godt af en vasker i sneen så de kan lære at blive beskidte sammen med deres børn !

• #13   6. feb 2010 Haha.. Så kan den snotunge sgu lære det! Hvis det havde været en af mine unger, havde han fået en endnu større vasker..

Jeg gjorde selv noget lignende da jeg var dreng, og da min far tog mig i det fik jeg en ørefigen så det summede resten af dagen. Og så fik jeg iøvrigt lov til at kontakte den forurettede og vaske hans bil. Min far havde set optrinnet, og vidste hvem det var gået ud over :-S

• #14   6. feb 2010 "Ja de skal bare have nogle tæv de 10årige børn.." Jesus.. Skal jeg så tæve dem der har tævet de 10årige børn? Og skal der så komme en og tæve mig fordi jeg tævede dem osv osv.. Hvorfor bevæge sig ned på stadie med den 10årige?
    Fang dem og hiv dem hjem forældrene, og tag den med dem.. Med mindre du gerne vil anholdes for at tæve en 10årig selvfølgelig..

• #15   6. feb 2010 De skal have is tap i endetarmen smiley

• #16   6. feb 2010 Egernet: Your my Hero...Suk.. smiley

• #17   6. feb 2010 har i aldrig selv gjordt det ?

• #18   6. feb 2010 For et par år siden fik jeg fat i sådan et par knægte også det var bare mit stuevindue der fik en tur. jeg slæbte dem tilbage til huset også fik de et viskestykke hver, så kunne de gå igang. de kom og bankede på da de var færdige, spurgte om det var godt nok og undskyldte. hehe tror heller ikke de gjorde det igen efter den fart jeg kom trumlende med hen af vejen ...

• #19   6. feb 2010 Der var også en en dag der syntes det var pisse skægt at smide sne på bilerne der kom kørene.
    Han ramte så mig og jeg strøg ud og greb fat i ham.
    Så fortalte jeg ham stille og roligt, at hvis han NOGENSINDE så meget så kiggede på sne mens jeg var i nærheden, ville jeg tage en snebold og proppe så langt op i røven på ham , at der ville rende koldt vand ud af næsen på ham!

Han forstod åbenbart beskeden for da jeg så ham dagen efter, samme sted stod han helt stille og kiggede den anden vej da han så mig smiley

Skal så også lige siges jeg var ca 1 hoved højere og noget større end han er smiley

• #20   6. feb 2010 kørte i stjernebilen den dag.
    og jeg tror hvis der var kommet en bule pga ham i den, så havde jeg nok gjort noget andet end at true ham!.

• #21   6. feb 2010 Jeg havde sgu gjort det samme.

Ikke sparket ham (han er kun 10år).
    Men en ordenlig vasker er helt sikkert fortjent

• #22   6. feb 2010 Ja, bare efter de snotunger, og så giv dem sne i underbukserne, og bed dem føre dem til deres forældre!

Kommentér på:
unge knægte og deres kasten med is !!

Annonce