{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Kamil S
Kamil S
Tilmeldt:
27. sep 2005
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 57

Et sikkert køb? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

jeg er på jagt efter en golf 3 og har fundet en et lille stykke væk fra mig. Det er en engrossist der har en til salg.

Men han siger at motoren er skiftet på bilen, den har samme motor som den der var i førhen (1.8) og ca. har gået 150.000km, og der står 38.000km på speedmeter tælleren. Grunden til at der kun står 38.000 på speedermetertælleren er at den gik i stykker og blev skiftet siges der...

Bilen er beskrevet som fejlfri, mototeren går uden mislyde og virker perfekt, bliver der sagt fra sælgeren der har bilen stående. Der er "meget" små rust pletter som næsten ikke ses...

Men jeg tænker mest på den motor der, er det sikkert at købe en bil hvor motoren er blevet skiftet ? eller ?

håber på en masse svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et sikkert køb?
  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #1   29. sep 2005 Husk at Golf 3 instrument nulstilles ved 300.000 km... er tidligere vw mekaniker... og har tit hørt om snyd... kun en lille reminder.... kan jo være den har kørt 338.000 km... så er sagen en anden.. efter min mening.

  • Kamil S
    Kamil S Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 57
    #2   29. sep 2005 Ahaa... har jeg slet ikke hørt om ?

    hmm. men hvis vedkommende har papirer på det er en ny motor der sidder i den ? kan det stadigvæk være snyd ?


  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #3   29. sep 2005 Svært at sige... få en med der kan bedømme det, eller få lavet en kompressions test... det fortæller meget om motorens tilstand.... det ville jeg gøre, hvis det var mig der sku handle....

  • Kamil S
    Kamil S Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 57
    #4   29. sep 2005 han har ingen papirer på at det er en ny motor der er sat i...

    jeg tager en mekanikker med derud, men alligevel kan er det svært for ham at se det om det er en ny motor eller hvad det er


  • #5   29. sep 2005 vile ikke være så bange, en ny motor til den bil koster under 10jern monteret, jeg tror når både sælger og jeg siger ny motor snakker vi om en huggermotor

  • #6   29. sep 2005 Jeg tror ikke jeg ville købe den, er for risikabelt, da man hverken kan stole på om der er kommet 1 ny motor i, eller km tælleren!

  • Kamil S
    Kamil S Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 57
    #7   29. sep 2005 Jah, det er rigtig....Men jeg ser på den bil der... men jeg tror jeg ville få meget svært ved at sælge den senere hen...!

  • Kamil S
    Kamil S Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 57
    #8   29. sep 2005 Michael F: nej er jeg hellere ikke, men hvis nu at det er tælleren der er gået i nul efter 300.000km, og at den har kørt 338.000km ? det er det jeg er bange for evt.

  • Kamil S
    Kamil S Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 57
    #9   29. sep 2005 hehe.... det er da ligemget om det er min frøste eller ikke første bil... tingene skal sgu være i orden jo smiley så er det ligemget om bilen koster 60.000 eller 30.000 smiley

  • #10   29. sep 2005 jeg turde simpelthen ikke købe den vogn der.... for mange indikationer på SNYD

  • Kamil S
    Kamil S Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 57
    #11   29. sep 2005 tjah... det er rigtig...den er sgu lidt svær den der... men evt. hvis man vil skifte motoren ud selv hvis den går ned så kan man finde en der har gået omkring 160.000km evt. hos en ophugger eller sådan noget

Kommentér på:
Et sikkert køb?

Annonce