{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Ny A4 med"
Audi a4 b6 ny forkofanger
Hej Bilgalleri, jeg har været så uheldig at få revet min forkofanger af på min audi. inden jeg køber en ny ville jeg lige høre om det er muligt at sidde en nyere forende på med den lidt nyere og ...
Hej Bilgalleri, jeg har været så uheldig at få revet min forkofanger af på min audi. inden jeg køber en ny ville jeg lige høre om det er muligt at sidde en nyere forende på med den lidt nyere og ...
Skrevet af: Martin A - 7. okt 2017
Skal købe ny brugt Audi A4 cabriolet med 2,4V6
Hej Jeg står og skal købe mig en lækker carbriolet her om et par dage måske men ville lige høre hvilen motor som er den hvor den har svagheden og dræbe kæden evt os om de har nogen svagheder sådan e...
Hej Jeg står og skal købe mig en lækker carbriolet her om et par dage måske men ville lige høre hvilen motor som er den hvor den har svagheden og dræbe kæden evt os om de har nogen svagheder sådan e...
Skrevet af: Nicolaj T - 17. jun 2018
Spar penge på din forsikring
feb 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 177 Svar: 1.436
Fabriksproblemer....
aug 2003
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 165
Men ved desværre ikke om der er noget om sagen.. Audi plejer at være grundige.. Men man skal aldrig sige aldrig..
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 9 Emner: 49 Svar: 537
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 115 Svar: 420
Ny A4 med børnsygdomme