{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Afviser stemmer og ballade. {{forumTopicSubject}}

Mange vil meget gerne have en begrundelse når man afviser, men jeg indrømmer gerne at jeg har svært ved det af en simpel årsag: hade PM's og svinske indlæg.

Hvis man giver en begrundelse, måske endda udvider den med lidt forslag til ændringer så får man en MEGA sviner af brugeren som forsøger at oprette eller af andre brugere - og når det er sket tilpas mange gange så trykker man bare afvist og skider på at give en grund.

Derved får folk ingen årsager til afvisningen (hvilket jeg mener folk bør have) og man kan afvise i ro og fred.

Derfor et lille hip til brugerne - lad være med at overfalde folk som afviser OG giver en grund, uanset hvor tåbeligt og hjernedødt du synes det er....for så gider man jo ikke skrive en grund næste gang men trykker bare afvist.

Mange "tør" / gider ikke begrunde pga de overfaldes af andre og jeg overvejer da fra gang til gang om jeg vil skrive hvorfor jeg afviser - for er da sygt træt af PM's og indlæg hvor jeg svines til blot fordi jeg opfylder brugerens eget ønske:

"Skriv hvorfor i afviser"

...og til sidst - kan du IKKE tåle at høre hvorfor folk afviser, så lad være med at bede om en grund !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afviser stemmer og ballade.
Kommentér på:
Afviser stemmer og ballade.

Annonce