Bagtøj, garanti - BMW E46 {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg købte en BMW for under 2 måneder siden cirka, og har kør 7000 i den. Men den hopper helt forfærdeligt, og troede egentlig det var noget sne/is der sad og drillede et eller andet sted. Det viste det sig så at det var det ikke, og jeg prøvede at tjekke dæktryk, hvor alle hjulene kørte med 2,2 bar undtagen et, som kørte med 2,7. Jeg tog jo straks luft ud af det ene, fordi jeg troede det var det som gjorde den hoppede, men det blev det kun værre af, så jeg havde min kammerat til at se på den, han mener det er noget ved bagtøjet eller lign, som er smadret (han siger selv han ikke har en skid forstand på baghjulstrukkede biler), men sagen er den at jeg har 100% garanti de første 6 måneder, burde forhandleren så ikke gå ind og lave det, eller kan der komme diskutioner ud af det? (de vil jo selvfølgelig sige at det er fordi jeg har lagt og tævet den og blablabla, på grund af min alder, men det er ikke tilfældet)..
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 424
apr 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Emner: 44 Svar: 349
aug 2006
apr 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Emner: 44 Svar: 349
aug 2006
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 277
ville selv køre til en andet værksted og få tjekket hvad der galt og betale dem for at finde fejlen, og så bagefter få det lavet på garantien.. formålet er at du ved de ikk snyder dig ved og have en anden mekker til og undersøge sagen og det tager dem 15min og tjekke om det dæk eller hva der galt og så står du noget stærkere i din sag mod dem du købte bilen af, når du kan bevise hvad der galt..
mar 2009
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 3 Emner: 293 Svar: 1.671
Havde engang nogle fælge til en BMW, som jeg regnede med var skæve. Men det viste sig, at der bare var en bule på selve dækket. Det var LM-Opretning i Silkeborg, som fixede det for mig.
Bagtøj, garanti - BMW E46