{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.428 visninger | Oprettet:

Kan man fjerne røglugt? {{forumTopicSubject}}

Hey BG. står og vil bytte min polo, men en audi a3, men det er en rygerbil, og den lugter en del, og har overfladisk gult ( et eller andet ) på dørkarme, og andre steder.

Noget i vil anbefale at købe så man kan fjerne både lugten, men også det man kan se de forskellige steder.

På forhånd mange tak (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man fjerne røglugt?
  • #1   21. mar 2010 eddike, i en skål i bunden af bilen... det fjerner lugten fra tæpper og sæder...

• #2   21. mar 2010 Dejligt, tak for rådet (:

- noget i kender, man kan fjerne det man kan se rundt omkring ?

• #3   21. mar 2010 Jeg kan ikke umiddelbart svare på dit spørgsmål, Men prøve at køre forbi et klargøringssted, eller et autoværksted med en klargøringsmand. Hør om du ikke har noget "mirakelrens" du kan købe.

• #4   21. mar 2010 Jeg gjorde det, at jeg lod min bil (lige da jeg købte den havde vi KANONT sommervejr!) stå med ruderne åbne i indkørslen to dage og to nætter, og nu kan man ikke lugte det mere smiley

Dog har min nok ikke været SÅ slemt ramt som den audi du snakker om, eftersom der intet gult var på i min kabine smiley

• #5   21. mar 2010 For at få den ordentligt ren så skal kabinen skilles helt ad og alle dele renses. Hvis det er så slemt at der ligger et lag af nikotin i bilen på alle overflader så sidder det også i alle sprækker rundt om i kabinen.

Men alt kan renses. Det er bare med at have tålmodighed og gøre det systematisk.

Men kontakt en klargørings-virksomhed og hør hvad de evt. skal have for at gøre det og hvad man evt. selv kan gøre.

• #6   21. mar 2010 for ca 3500kr(med regning ) kan du få en proff klargøringsmand til at rengøre bilen indvendig og polere den udvendigt, det kan betale sig så tag og brug de penge på den istedetfor at begynde på en masse selv.

• #7   21. mar 2010 Kenneth's råd spiller.. c",)

Kommentér på:
Kan man fjerne røglugt?

Annonce