{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slutseddel
  • #1   23. mar 2010 gå ind på FDM´s hjemmeside, der kan du printe en komplet slutseddel ud, og så skal i bare lave en kopi til jer hver (sælger og køber). Det er altid bedst at have et stykke papir på en bilhandel uanset bilens alder og pris ;o)

• #2   23. mar 2010 hej

du skal som sælger sørge for 2 ting.

1) google ordet slutseddel, find den og print den ud i 2 eksemplarer, 1 til sælger og 1 til dig, begge underskrives på salgsdagen.
    2) Vigtigst: at sørge for at køber omregger din bil. Ofte ser du herinde indlæg med brugere (især unge fyre) som bytter/sælger biler og blindt stoler på at køber er reel og helligt lover at omregistrere den...det sker desværre langtfra altid. Derfor er det dit lod som sælger at sikre dig at du får den omregistreret til køber så du ikke senere får problemer.

/A

• #3   23. mar 2010 Og hvis ikke i har "tid" til begge at tage ind og omregistrere den, eller det er i weekenden hvor motorkontoret er lukket, så sørger du for at køber tager sit forsikringsbevis med, og en omregistreringsblanket, og så får du køber til at udfylde begge sedler med underskrifter, og så kan du selv tage ind og omregistrere den på motorkontoret uden at køber behøver at være med

• #4   23. mar 2010 jørgensen>> lige præcis..... vær på forkant og stol ALDRIG på en køber..... hvis alle gjorde sådan kunne det være at vi alle slap for at høre på indlæg herinde om vrede brugere, som har byttet biler og ny ejer har "glemt" at omregge, eller har videresolgt uden omreg osv osv osv..... det ville være en sand fornøjelse !

• #6   23. mar 2010 hvis folk gør det kan man så ikke melde den stjålet?

• #7   23. mar 2010 Nej det kan man ikke melde den stjålet da det er falsk anmeldelse. Efter 3 uger kan man, hvis man har en underskrevet slutsedel, få tvangsafmeldt køretøjet på motorkontoret. Det koster ikke noget men kræver en underskrevet slutseddel. Du SKAL derfor sørger for at få udfyldt en slutseddel. Det kan også hjælpe dig hvis køber er så uærlig at vedkommende stjæler benzin på en tankstation.

• #8   23. mar 2010 gør dig selv en tjeneste....

opfyld de 2 punkter og du er fri for problemer senere.....

/A

• #9   23. mar 2010 "2) Vigtigst: at sørge for at køber omregger din bil. Ofte ser du herinde indlæg med brugere (især unge fyre) som bytter/sælger biler og blindt stoler på at køber er reel og helligt lover at omregistrere den...det sker desværre langtfra altid. Derfor er det dit lod som sælger at sikre dig at du får den omregistreret til køber så du ikke senere får problemer."

NEJ sælger skal SELV omregistrere bilen!! Bed køber om at medbringe et forsikringsbevis og sørg selv for at have en omregistreringsblanket klar (fås hos skat)
    Så sker der ALDRIG noget forkert.

Og ja, sørg for at have en slutseddel også.
    Og sørg for at tage en kopi af købers sygesikring og kørekort, INDEN en prøvetur!!

• #10   23. mar 2010 Jeg er glad for min slutseddel, tvangsafmeldte nemlig min altea fordi køber heller ikke kunne finde ud af reglerne...... så husk en slutseddel og omreg helst sammen eller som Jørgensen skriver...

• #11   23. mar 2010 Køber kommer og ser på den i dag, så det eneste jeg kan gøre er at få printet en slutseddel. Jeg har desværre heller ikke en kopi maskine så jeg kan ikke tage en kopi af kørekort.
    Hvis ikke de køber den så er jeg ret velinformeret om hvad skal gøre næste gang smiley

• #12   23. mar 2010 Er rigtig glad for jeres input forresten smiley Tusind tak

• #13   23. mar 2010 Du kan måske ikke tage en kopi, men du kan notere kørekort nummer og sammenholde adressen på sygesikringenskortet op mod hvad du kan finde på krak eller lign.

Jeg har lavet sådan en prøveturs seddel de skal skrive under på også, hvor vilkårene fremgår, den må du gerne få en kopi af.

• #14   23. mar 2010 Jesper den vil jeg meget meget gerne have smiley
    du kan lige sende en pb, så får du lige min mail smiley

Kommentér på:
slutseddel

Annonce