{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slutseddel
  • #2   3. jun 2019 en slutseddel som er underskrevet på sms? say what?

• #4   3. jun 2019 hvis han har skrevet under og sendt den via sms, så nej, så kan han ikke fortryde købet

• Dzevad L
    Dzevad L Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 6
    #5   3. jun 2019 Jeg kommer fra Bornholm og skulle hente bil i Horsens hos en bilforhandler som jeg har skrevet under på en slutseddel med sms..bilen skulle være klar 31.05 der jeg ankom så ventede bilen mig med sådan dæk

profilbillede
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #9   3. jun 2019 Du har købt en bil over telefon, og du gennemgår ikke bilen inden du faktisk overtager den?!

• Dzevad L
    Dzevad L Tilmeldt:
    jun 2019

#10   3. jun 2019 Problemet er at jeg har ikke taget bil med hjem. Da jeg ville ikke risikere køre 370 km langt tur med en flækket dæk.Har haft også mine børn med.Så nu vil han køre en retsag mod mig...

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #11   3. jun 2019 Du ringer bare til FDM imorgen, så skal de nok sige hvordan du er stillet.. Men en retssag pga du ikke vil køre med ulovlige dæk, er ikke noget han ville vinde.
    Medmindre du er helt ude af handlen, for så har han måske en sag, ved ikke hvordan det er med slutsedler over sms.
    Har du skrevet under, eller er det tekst beskeder imellem jer, hvor du skriver "Ja jeg vil købe bla bla bla?

• #12   3. jun 2019 Hvorfor skifter han ikke bare dækket og så køber du bilen som aftalt?

Retssag? Det kan vist ikke svare sig. Bilen er vel til at sælge til anden.

• #13   3. jun 2019 Vis du fravælger at kigge bilen efter inden køb/underskrivelse af slutseddel kan jeg på ingen måde se at det skulle være sælgers problem
    Se om du kan få ham til at skifte det dæk eller gør det selv og så kom videre i livet og tage det som en lærestreg til næste gang du skal handler bil

• Dzevad L
    Dzevad L Tilmeldt:
    jun 2019

#14   3. jun 2019 Jeg har ikke skrevet under,som sagt kun med sms.
    Han glemte skifte dæk som vi har aftalt og sagde til mig jeg skulle køre hjem til Bornholm og skifte dæk der hjemme.Han ville betale det hele,men det gad jeg ikke.

• Dzevad L
    Dzevad L Tilmeldt:
    jun 2019

#15   3. jun 2019

profilbillede
  • Dzevad L
    Dzevad L Tilmeldt:
    jun 2019

#16   3. jun 2019

profilbillede
  • #18   4. jun 2019 Jeg forstår godt du ikke ville køre til Bornholm på de dæk

Men eftersom han havde indvilget i at betale, hvorfor så ikke bare have taget nærmeste dækcenter og fået det skiftet for hans regning

• Dzevad L
    Dzevad L Tilmeldt:
    jun 2019

#19   4. jun 2019 Jeg skulle hjem samme dag,han har haft 14 dage for at gør bilen klar og den dag var kun salgsafdelingen på arbejde.Vi snakker her om et stort bilhuset

profilbillede
  • #20   4. jun 2019 Giv ham et ring.

• #21   4. jun 2019 Var du oplyst om skaden på dæk og fælg?
    Den står ikke som fabriksny med det store hak i fælgen.

• #22   4. jun 2019 hvis du IKKE har skrevet under men un KUGLEPEN eller digitalt med NEM-ID, så har du ingen slusedel, at i skriver sammen over en sms og du skriver at du vil købe bilen gælder ikke!
    at der fremstår i annoncen at bilem fremstår som ny, så skal bilen også fremstå son ny og ikke har gået mere en 2000-3000 km, da en bil over de km bliver betragtet som brugtvogn.

du har i din fulde ret til at nægte at køre en bil eller købe den når den fremstå med en defekt som er en sikkerheds risiko, og som kan skabe et uheld

• #24   4. jun 2019 har du betalt for ellers kan du jo være ligeglad og bare ignorere ham

• #25   5. jun 2019 Er bilen omregistreret til dit navn?
    Det hedder sig som bekendt, at en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, men det er vist en gang juristeri, hvem der hænger på hvad?!
    Bilen ville bestemt ikke være egnet til at køre med det dæk. Det ville være til fare for både dig og andre trafikanter. Du har jo (heldigvis) billeddokumentation, så mon han kan komme nogen vegne med at slæbe dig i retten?
    Jeg ved det ikke,, men vil tro, at han selv kan få en over snuden for at ville sende dig hjem med sådan et dæk.

Kommentér på:
Slutseddel

Annonce