{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.875 visninger | Oprettet:

DBA vs BG ved bilsalg {{forumTopicSubject}}

Overvejede igår at smide min Vento til salg inde på DBA, men fandt så udaf, at prisen er som det mindste 80 gode danske kroner.

Det er sikkert ikke meget, men i forhold til Bilgalleri ved salg af bil, hvor stor en forskel er de to sider i forhold til hinanden ??

Giver det så meget mere, at smide sin bil til salg på DBA, eller ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DBA vs BG ved bilsalg
  • #1   22. apr 2010 er bilbasen og bilzonen ikke både bedre og gratis ? smiley

jeg kigger ALDRIG bil på dba.dk kan jeg da lige informere om.

• #2   22. apr 2010 bilgalleri bliver du stort set altid kun tilbudt byttehandler og bud langt under hvad du vil ha for din bil ..

dba osv er lidt mere seriøst i mine øjne i hvert fald .. smiley

• #3   22. apr 2010 de par gange jeg har solgt har jeg oprettet på bilbasen, bilzonen, dba og bg og diverse fora.

Hvad betyder 2-400kr i markedsføring, når det gælder om en bil til langt flere penge?

• #4   22. apr 2010 Tue P
    Det samme, som havde du spurgt en virksomhed, det drejer sig ikke om hvad det koster, det drejer sig om at der er en god sansynlighed for, at blive set.

• #5   22. apr 2010 Kan kun sige at hvis man vil med sin bil så ville jeg nok sætte den tilsalg det sted hvor der er flest der kigger... DBA og Bilbasen..
    og så selvfølgelig også her på BG ...

• #6   22. apr 2010 Det er sku snart ved at være det samme efter dba begyndte på at folk kan skrive til sælger, ville selv bruge GulogGratis i stedet for dba

• #7   22. apr 2010 DBA er væsentlig mere seriøs, men bedst er stadig bilbasen, hvor man som tidligere nævnt kan få alle mulige tillæg.

Hvis jeg skal købe en bil, så kigger jeg først på bilbasen, dernæst på DBA.

Bilgalleri gider jeg ikke mere, da der ikke er seriøse købere eller sælgere for den sags skyld. Enten bliver bilen underbudt, og mange latterlige kommentarer, eller også er prisen sat alt for højt, og sælger tror bilen er belagt med guld.

Derudover er det ikke alle der har adgang til at oprette annoncer på bilgalleri, da det kræver at man er betalende medlem, og allerhelst VIP. Dette kræver igen at man har en mobiltelefon hvor man kan sende en sms, og bruge et beløb på at tilmelde sig. Dette kan formodentligt løses med et taletidskort. Men dem der har firma-mobiler og lignende, har ikke mulighed for dette.

Så hvis det skal være seriøst, så er det Bilbasen og DBA, til dels kan andre forummer bruges, fx Vagcars.dk, de er ikke så effektive, men de er gratis. Det var engang også fordelen på bilgalleri, men den er lidt forsvundet.

• #8   22. apr 2010 Så med det i mende, så vil jeg smide Vento´en ind på DBA, for den lille sum penge det nu skal koste, hovedsagen er at komme af med den, uden det er til en latterlig lav pris, man har jo sine grænser.

Takker for svarene folkens ;o)

• #9   22. apr 2010 personligt er bilbasen det sted jeg kigger først efter ny bil

• #10   22. apr 2010 har selv solgt 2 biler her på bilgallei

• #12   22. apr 2010 DBA Er faktisk det mest useriøse Site på nettet efterhånden det er FULDSTÆNDIG Spoleret for seriøse sælgere / seriøse købere desværre

Kommentér på:
DBA vs BG ved bilsalg

Annonce