{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opmærksom på ved købMitsubishi Eclipse
  • #1   4. maj 2010 Hvis du skulle få brug for data/ledningsnet kan Mitsubishi forhandlerne ikke hjælpe dig da de intet har på Eclipse.

• #2   4. maj 2010 De er møgdyre i reservedele, sådan nogle Mitsu'er!

• #3   20. maj 2010 godt nok en gammel tråd, men jeg gir 6.800 for min gsx..
    opmærksom på alt det elektriske virker, rust alle steder men gerne i bunden af dørene og ved hækspoiler, tegn efter hård kørsel.

andreas t : er noget uenig da jeg ikke har problemer med at få data på min eclipse ved den lokale mitsu forhandler. og er der problemer ringer de til importøren så hurtig kommer med svar. men der er jo noget med de ikke selv kan slå den op når nu bilen er udenlansk, men igennem importøren er der ingen problemer..

bay : kommer nok lidt an på hva du skal ha. synes bestemt ikke min er dyr at lave på, men nu har den heller ikke fejlet det helt store.. med flere af delene var min tidligere corolla gsi ´91 dyrer i reservedele.. der er bare den ulempe at der kan være lang leveringstid på delene, da de ikke lige ligger på reservedels hylden hos mekanikkeren, men det kan nemt fåes hjem.

• #4   20. maj 2010 Jeg arbejder selv hos mitsubishi og vi har intet data på den...

Snakkede med mitsubishi Danmarks tekniker ang. jeg overvejede at købe en. Han sagde de intet data havde og frarådede mig at købe en.

Kommentér på:
opmærksom på ved købMitsubishi Eclipse

Annonce