{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.962 visninger | Oprettet:

Carina K
Carina K
Tilmeldt:
7. maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kasko eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har en Honda Civic '94 som jeg skal have tegnet forsikring på, men jeg ved endnu ikke om det skal være med eller uden kasko. Jeg gav 17.500 kr. for den, da jeg købte den i januar sidste år. Den er pæn og der er ikke sket nogen form for skade på den. Men da jeg kun er 19 år (Fylder 20 i august) vil det blive rimelig dyrt for mig hos de fleste forsikringsselskaber, hvis jeg vælger at få kasko på. Jeg har ikke så frygtelig meget forstand på det, så derfor skriver jeg her for at høre om nogle, hvad de vil synes er bedst.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kasko eller ej?
  • #1   7. maj 2010 jeg ville aldrig betale kasko for en så billig bil har også kun ansvar på min saxo

  • #2   7. maj 2010 så"billig"en bil ville jeg vælge ansvar på

  • #3   7. maj 2010 Jeg ville kun vælge ansvar på en bil i den prisklasse. Alt andet kan vist ikke betale sig.


  • Carina K
    Carina K Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   7. maj 2010 Tak for svarene!

    Et eller andet sted mener jeg heller ikke at det kan betale sig, da det vil koste vildt meget med kasko, fordi jeg er så ung, men der er bare mange der har fortalt at det er mest fornuftig at få kasko på, det var derfor jeg kom i tvivl om, om det kan betale sig.


  • #5   7. maj 2010 De ekstra penge en kaskoforsikring koster, kan du lave en del reparationer for, og det samme med selvrisiko'en. Hvis du kommer til at krølle en skærm eller kofanger er det billigere at betale den af egen lomme, og så stiger forsikringen heller ikke.
    Så jeg vil også mene at "ansvar" er nok.


  • #6   7. maj 2010 under 50.000 ville jeg ikke lave kasko på.. men sådan er vi så forskellige..

  • #7   7. maj 2010 Jeg gav 23.000 for min Polo... Jeg startede med ren ansvar... Efter 1-2 måneder var der en eller anden idiot der synes det var sjovt at sætte ild til et par biler på den p-plads jeg benytter....
    Ringede til Codan, og for ~500 kr mere om året har jeg nu fået del-kasko.
    Den dækker så hvis der bliver lavet hærværk, den blir futtet af eller bliver stjålet... Perfekt!


Kommentér på:
Kasko eller ej?

Annonce