{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

polering igen... {{forumTopicSubject}}

Jeg oprettede et emne for et par dage siden, men tråden døde inden jeg havde fået svar på mit spørgsmål derfor prøver jeg lige igen...

Jeg har en poleringsmaskine men mangler polermidler til at klare nedenstående opgave gerne billigt men stadig med holdbart resusltat.

Min bil er blevet lakeret op efter rust arbejde og der er blevet lakeret lidt "upolerbare" stenslag og rust pletter.

Alt i alt er motorhjælm, begge forskærme, paneler og bagskærme blevet malet op.

Jeg står altså nu med en bil der har lidt mat lak i forhold til det nylakerede, på henholdsvis bagsmæk, alle døre, kofangere og tag. Mit tag og bagsmæk er desuden falmet en smule som det sker med de her røde biler, med nogle år på bagen, men ikke slemt. Det er kun lysnet en smule..

Jeg forventer ikke en udstillings bil, men en bil der er ensfarvet og pæn i lakken, hvad der måtte komme med i prisen som glans, dybde osv. er altså et plus på kontoen, men i første omgang ikke et krav. Jeg skal bruge discount poleringen der kan løse mit problem og give et godt holdbart resultat.

Er der nogel der kan guide mig til hvilke produkter jeg skal bruge for at klare den sag og samtidig holde mig inde for et rimeligt budget? Gerne nogle links.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  polering igen...
Kommentér på:
polering igen...

Annonce