{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Når alt går i lort {{forumTopicSubject}}

Endelig har jeg fået bilen såen nogen lunde klar til syn .. Lidt småting mangler men ikke noget synsmanden burde gøre det store ud af

Men fame om så ikke at jeg køre et ordentlig søm i dæk siden = kan ikke fixes

Må så havde fat i det lokale dækfirma så jeg kan få et nyt dæk ...
De har så ikke flere vinterdæk i min størrelse .. Og bilen går jo ikke gennnem syn med et helårs eller sommer dæk også vinter dæk på de sidste 3 hjul og de andre dæk jeg har på lager er der pigge i .. Det vil jo slet ikke gå

Nå det ender så med at jeg må have 4 nye dæk..Helårs.. Dæk er IKKE bilige i Norge skal jeg lige hilse og sige

Nå ja så mener jeg jo ikke der kan gå mere galt .. Der tog jeg så fejl

På vejen hjem fra dækmanden begynder ABS lampen så at lyse..Heldigvis kan det lokale værksted udlæse fejlkoder på min nissan og kommer frem til at det er føleren i højre side der er gået.. Og sådan en er jo ikke lige lager vare.. Mekkeren redder mig dog .. Han har selv en terrano til at stå han lige har købt så da får jeg så lov at låne føleren fra

Nu står bilen så i indkørslen og jeg overvejer kraftig at smide den på en autotrailer også køre den til synshallen på den inden der sker mere med den

Bare lige lidt sure opstød for en rigtig lorte dag

Sker der mere med bilen på vejen til DK så køre jeg den sku i havnen når jeg når til Larvik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når alt går i lort
Kommentér på:
Når alt går i lort

Annonce