Når alt går i lort {{forumTopicSubject}}
Endelig har jeg fået bilen såen nogen lunde klar til syn .. Lidt småting mangler men ikke noget synsmanden burde gøre det store ud af
Men fame om så ikke at jeg køre et ordentlig søm i dæk siden = kan ikke fixes
Må så havde fat i det lokale dækfirma så jeg kan få et nyt dæk ...
De har så ikke flere vinterdæk i min størrelse .. Og bilen går jo ikke gennnem syn med et helårs eller sommer dæk også vinter dæk på de sidste 3 hjul og de andre dæk jeg har på lager er der pigge i .. Det vil jo slet ikke gå
Nå det ender så med at jeg må have 4 nye dæk..Helårs.. Dæk er IKKE bilige i Norge skal jeg lige hilse og sige
Nå ja så mener jeg jo ikke der kan gå mere galt .. Der tog jeg så fejl
På vejen hjem fra dækmanden begynder ABS lampen så at lyse..Heldigvis kan det lokale værksted udlæse fejlkoder på min nissan og kommer frem til at det er føleren i højre side der er gået.. Og sådan en er jo ikke lige lager vare.. Mekkeren redder mig dog .. Han har selv en terrano til at stå han lige har købt så da får jeg så lov at låne føleren fra
Nu står bilen så i indkørslen og jeg overvejer kraftig at smide den på en autotrailer også køre den til synshallen på den inden der sker mere med den
Bare lige lidt sure opstød for en rigtig lorte dag
Sker der mere med bilen på vejen til DK så køre jeg den sku i havnen når jeg når til Larvik
jul 2006
Følger: 40 Følgere: 60 Biler: 8 Emner: 578 Svar: 2.119
feb 2007
Følger: 125 Følgere: 123 Biler: 4 Emner: 313 Svar: 1.777
Det ene dæk på traileren ryger af, og lortet tipper over i den anden side
Du må få synsmanden hjem itl dig xD haha
Ligesom mig:
Står og skal skifte motoren i min ene Mazda ud. Jamen fint, køber alting og det, HVORFOR HELVEDE vælger min rådne vandpumpe så at stå af NU! når der er 11 dage til motoren skal skiftes :S
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 384
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 162 Svar: 1.885
feb 2007
Følger: 125 Følgere: 123 Biler: 4 Emner: 313 Svar: 1.777
Ikke nok med det. Måtte så smide 1800 kroner efter en køler o thermostat, fordi at ALLE kloge hoveder sagde at det var en af de ting
Men okay, den har klaret fra Vandel og til Roskilde, og starter da hver dag så den får lov til at køre indtil den ikke kan mere
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
Ja jeg ærger mig bare over at jeg solgte min gamle ford istdet for at fixe den ...
Den fik dagligt tæv i 3 år UDEN nogen former for service overhovedet
125.000km på 3 år kostede mig kun 1 kilrem 3 gange kul til generator samt et batteri
Når alt går i lort