{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indregistrering VENTE TID!!
  • #1   15. jun 2010 VENTER

• #2   15. jun 2010 Venter .. der er ikke så fadens meget andet at gøre

Og hvis du gerne vil ud og give bilen en lufte tur så er der prøveplader

• #3   15. jun 2010 Det lyder mærkeligt, har max ventet 1 dag (special bil) på en vudering, kør der ud og sig at du vil betale med det samme og vil ha plader på den i dag, så får du prisen med det samme. (det gør du ihvertfald i aalborg)

• #5   15. jun 2010 Du lader være med at sende nogle former for papire, men tager der ind personligt, såå ville den sag havde været klaret i løbet af 1 dag.

• #6   15. jun 2010 Jeg troede også jeg kunne få det ordnet samme dag.. jeg to til odense for at få det ordnet. og afleveret papirene personligt. men sådan er det åbenbart ikke mere.

jeg ringede der til idag og en dame forklared mig at de havde fået en masse nye opgaver men ikke mere mandskab så derfor var de meget bag ud.. det lød lidt som om de modarbejded ledelsen.

• #7   15. jun 2010 i taastrup var det, for 6 mdr siden, samme dag.

• #9   16. jun 2010 Jeg tager der ud igen på torsdag fra om morgen, og bliver der indtil jeg får pladerne! fanme surt at vente når man har en hvid BMW 120 med fuld M sportspakke indbygget navi og automatgear holdene uden plader!!!!!

Kommentér på:
Indregistrering VENTE TID!!

Annonce