{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Passat 3C Variant
  • #1   3. jul 2010 kigger lige med.. jeg hentede en passat igår smiley

• #2   3. jul 2010 hvis ikke den falder i smag har jeg faktisk en magen til jeg overvejer at sælge, med r-line kofangere og 20" hjul, det er en highline + den er med leman edition altså anden undervogn og integreret børnesæder + lidt andet lir,

hva angår fejl har jeg ikke oplevet noget endnu, har fået nulstillet en fejl på en turbotyrk føler for nogle måneder siden , og den har ikke været der igen. ellers intet

• #3   3. jul 2010 Okay... hvilken én? smiley

• #4   3. jul 2010 Michael.. nogle billeder af den og hvorfor skal den sælges?

• #5   3. jul 2010 170 hk. udgaven er et problem barn, som man skal forvente mange fejl på.

Tyske autobild kalder den i deres 100.000 km. test for evigheds patienten.. de 170 hk. motorer holder ikke så godt, specielt topstykket er udsat.. Derudover kan der være en del elektriske fejl i den nye model passat (ifølge autobild.)

Derudover er bilen ikke videre godt samlet.. Synes ikke samlekvaliteten er på et niveau til en så dyr bil.. OG det er ikke et påfund, men personlig erfaring efter at jeg har den 3. Passat 3C 2,0 TDI.. Den første var en 170 hk. de 2 næste 140 hk. Henholdsvis pumpedyse, og nu en common rail.. (som i øvrigt klart kan anbefales, fabelagtig motor iforhold til de gamle oldnordiske LARMENDE PD tdi motorer)
    Min 170 hk. tdi stod på værksted rigtig meget, og det er ikke unormalt for den model ifølge autobild, FDM, og VW selv (min lokale VW forhandler/værksted)

+ siden er at der er MEGET plads i den og den kører langt på literen..

• #6   3. aug 2010 rust i bagklap

Kommentér på:
Erfaringer med Passat 3C Variant

Annonce