{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.996 visninger | Oprettet:

ernst w
ernst w
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Køb af vw transporter -NYSYNET ??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg købte for få dag siden en VW transporter autocamper
Da han kom med den havde han glemt syns rapporten
den vil han sende mig ,han underskrev på den salgs papir at bilen var nysynet og han fik så min bil, et opel kadett caravan med plader og penge
efter få dag sagte han at han har send det til mig, men nu efter 3 dag har jeg ikke modtaget noget
her er annoncen i bilgalleri
http://bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=1032581

jeg havde kontaktet hr Ramiz og sagte at jeg havde kontaktet
motorkontoret, for at høre om den er synet og surt schow må jeg aflevere pladerne da den mand kørte med den tidligers eger plader uden at omreg den og + at den bil ikke er synet
men da jeg fortælte hr Ramiz det, sagte han at den er NYsynet og at han sendte papirene fra syns hallen
men nej ikke noget og han heller ikke vil give mig min bil eller penge tilbag som han fik da vi handlede
han havde også et annonce i den gul som stå på et andet navn men med det samme tlf nr
Så nu er han tavs og svare ikke mere
Så pas på med at handle med den mand som virkede meget flink
jeg kan heller ikke finde ham på krak men fandt nogle papirer med et navn og regninger i bilen + et navn og adresse som er den samme som i den gul med sin annonce om den vw transporter nysynet sælges giv bud
Hvad kan man gøre der ??? få at få handel gå tilbag ???
Tak for hjælpen
Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af vw transporter -NYSYNET ???
  • #1   22. jul 2010 http://ramiz_smakic8@hotmail.com

• ernst w
    ernst w Tilmeldt:
    jul 2010

#2   22. jul 2010 Hej
    Her er min gamle bil- reg nr YU 46996
    det er en Opel Kadett caravan 1,6 I
    fra 1991 den er blå inkl k0fangere og er med 5 dør
    har i set den må i gerne sende et mail til mig
    mange tak
    mvh

• ernst w
    ernst w Tilmeldt:
    jul 2010

#3   22. jul 2010 Ups
    Ja omgr Fredericia eller kolding
    mvh

• ernst w
    ernst w Tilmeldt:
    jul 2010

#4   23. jul 2010 Hej til jer alle
    den annonce - Ramiz s - err nu slettet her på siden
    med den vw transporterhan havde til salg
    http://bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=152936
    Så pas nu på hvis i køber en bil af ham en dag
    tak for alle jeres råd og svar
    Mvh

• ernst w
    ernst w Tilmeldt:
    jul 2010

#5   25. jul 2010 Hej alle og god weekend
    vi fandt ud af hat Ramiz Smakic , da han købte den bil hos den tidlige eger at
    han der også havde snydt ham, han kom aldrig tilbag med resten af det han skulle betale for den transporter, og ikke nok med det, der brugte han et andet navn som den han brugte da vi handlede samme ,om den VW transporter
    så han snyder med falske oplysninger om bilen, men også bruger han andre navne ,og kører rund med andres nummerplade uden at omregistrere dem på sit navn
    så pas godt på der ud ,hvis i handler med ham
    mvh

• #6   25. jul 2010 Du har vel for god ordens skyld meldt ham til poltiet for svindel?, og har han skrevet under på at bilen er nysynet, ja så skulle jeg bestemt mene at handlen kan gå tilbage.

• ernst w
    ernst w Tilmeldt:
    jul 2010

#7   25. jul 2010 Hej Anders N
    det med at handle skal gå tilbag, bliver nok svært ,da han nok brugte pengene
    Jeg har talt med den tidlige eger af bilen ,hvor han også der venter på sin sidste penge for bilen.
    Så jeg få nok ikke noget mere .penge tilbag ,men vil få ham til at melde min gamle bil om på sit navn evt få taget pladerne fra den ,da han kører altid med andres plader uden at melde dem om og anmelde .ham for bedrageri da han brugte ikke den samme navn som den han opgiver hos den anden, hvor han købte bilen -Ramiz Smakic -
    Hos mig underskrev han med Ramiz Hadroovic og for falske oplysninger om bilen -syn og nr plade
    Jeg har nu afleveret pladerne -lånt prøve plader og ordnet den ,så den kan synes ,da jeg ikke har et andet køretøj er jeg nød til det
    Han svare ikke mere og jeg regner også med at det er falske adresser han også brugte men tror nok at politi kan finde ham med et jeg fandt i bilen
    Ja jeg vil prøve at få et erstatning for det der skulle laves, for at syne den og for at få plader på igen ,da de andre var efterlyst
    og anmelde ham også for faske dokumentation om sit navn og falske underskrift og oplysning om bilens syn osv
    han brugte et 3 navn for at sælge den i den gul Camilla M Mathiesen men med hans tlf nummer
    jeg har påsæt ny bremser foran -lavet let rust -anhåger trækket skulle fjernes
    og der manglede små ting som nu er ordnet og er klar til syn på mandag
    så alt i alt et små 5000 kr men det er også nok nå man købte et bil som skulle været synet og med plader
    Jeg er nu nød til at sælge den ,da jeg var nød til at låne de penge for at syne den og for de Nr plader ,så jeg har noget at køre på men skal aflever de penge nå den er solgt
    Men ja han skal stoppes ,da som det se ud snyder han altid andre hvor han køber bilerne eller sælger dem og det vil jeg forsøge ,også for den næste hvor han evt prøver at snyde ,
    jeg har send ham nogle sms,er og mails her på sin bruger navn,je kan at han har set dem, men svarer ikke.
    Husk min Opel jeg har indsæt nr pladen, hvis han nu forsøge at sælge den her eller i den gul, hvor de bruger den navn son jeg har angivet Camilla m Matthiesen
    tak mvh

• ernst w
    ernst w Tilmeldt:
    jul 2010

#8   26. jul 2010 Hej og god dag til jer der følger den her
    Har modtaget den besked i dag fra her Ramiz S

(-Skrevet: 26-07-2010 00:45:12

høre nu har du jeg har også snakked med polici og advokat om alt og jeg har sagt hvad vi har snakked om og du har set bilen og taget den som den er det har du skrive under på me der du se på wv
    så du alt med syn og papire og vis du bliver merer så SKAL min ADVOKETN nok ringe til dig og jeg har til den 5/8/2010 at omrg og som SAGT før at du kun for 800kr af mig til plader og ikke en kr merer og laver med al det skrivne med dig og vis du vil merer ringe du)
    mvh Ernst

• ernst w
    ernst w Tilmeldt:
    jul 2010

#9   28. jul 2010 Hej Anders N
    Ja Ramiz er nu anmeld hos politi
    for bredrageri og svindel
    der køre nu et sag
    mvh

Kommentér på:
Køb af vw transporter -NYSYNET ???