729 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

folkeracer folkeracer

vil bare lige vide hvad folk syntes om dem og hvorfår de afviser kun nogle af dem ikke fordi jeg selv kan li dem da jeg ikke syntes de høre til her for folk der har dem køre jo for at smader dem og det syntes jeg ikke høre til her på et bilgalleri men det er bare min mening hvad er jers

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folkeracer
  • #1   13. nov 2005 det var da osse en god grund til det fuld respect her fra

• #2   13. nov 2005 Drystin ... 100% enig med det du.. lige meget hvor mange gange vi afviser dem bliver de ved med at prøve... burde være en regl der siger " at folkeracer ikke og biler uden en lovpligtig nr plader IKKE skal være her inde"... håber da det kommer en dag at det bliver sådan, og så at den chat vi har spurgt så meget efter også kommer... så bliver vi fri for alle de indlæg om ingenting..

• #3   13. nov 2005 synes det er iorden biler uden plader er her inde bare de kan bevises de etilhøre ejermanden men folkeræcere osv er jeg enige med jer i men stemmer ikke på dem når de prøver på og blive oprettet

• #4   13. nov 2005 det er altid godt at høre folks mening jeg afviser dem osse men der er mange folk der ikke gør og ville gerne ha ders bemærkninger hvorfår de stemmer dem ind og af hvad grundlag

• #5   13. nov 2005 biler uden plader ved jeg nu snart ikke for hvis den ikke har nogle plader så vil jeg nu osse kalde det en folkeracer da man ikke ved om den kan eller bliver synet

• #6   13. nov 2005 man kan godt se på de fleste biler om det er nogle der bare skal myres eller laves vil jeg mene

• #7   13. nov 2005 Jeg har fuldstændig samme menning som Drystin..

• #8   13. nov 2005 efter det jeg kan se er der efterhånden mange der er imod de folkeracer så er det jo bare at håbe admin vil lave det sådan

• #9   13. nov 2005 hejsa / godaften alle sammen smiley

1 . biller ud plad : ja og nej vil jeg sig til at hvad her enne

2 . folkeracer de er ikke sår pene og se på men det er jo en bil sår ja og nej til dem også

3 . bille på udlanse plade syn jeg også skal hvad her enne får de er fed mange af dem smiley

4 . når folk prøve og opret en bil sår er der kun 3 til 4 billeder af bil ud veddi og der er ikke nok når det er et galleri når man har plase til 20 billeder

K.H. john j

• #10   13. nov 2005 Hvad er det I, har imod de racerbiler der er her inde.!? for de gør da ingen skade,,,!? og der er sku mange biler her inde der er grimmere end mine racer biler..! har selv en gade bil, med den sys jeg ikk engang den er federe end mine racerbiler.. derfor den ikk er her..! men hvad bar min mening..! og desuden må der da være nogen der gerne vil have dem her ind ellers ville de jo aldrig være her..!!!!

• #11   13. nov 2005 Michael C

jeg menne bag der skal hvad plase til alle her på bilgalleri
    men der er alse nogen af de bille / racerbiler der ikke er sår kønne og se på men nu har jeg lig hvad enne og se din bille og ja det er en til vider den flotes af dem alle sammen jeg har set her enne på bilgallei

• #12   13. nov 2005 jaah okay john.. ! sys også der skal være plads til ale,, for folk betemmer da selv hvilke biler de gider at se på, vi skal da bar være glade for at der er en hjemmeside man kan vise sine/sin bil frem på.! ikk!?

• #13   13. nov 2005 Karsten (17) N

jeg har sedt på alle dine biller og de er fed jeg kan godt lig dem får de de er ikke fra dk og de sig noget hel anne til folk når man komme i son en en vis man kom i en bil som min smiley

• #14   13. nov 2005 Mht. folkeracebiler

Vil jeg mene alle har adgang det er trods alt et galleri for biler, er det ikke?

Der er squ da også Rallybiler herinde

• #15   13. nov 2005 Sikke en debat.

Skulle i så ikke også være efter dem der har solgt eller smaderet og skrottet deres biler at de skulle ud?

Nu i siger der er mange folke racer der ikke opføre sig pænt. Måske det er fordi du/i holder mest øje med dem. For der er vel flere af de "andre" som heller ikke opføre sig pænt!!!

Men man viser vel bare signe ting frem fordi man er glade for dem og ville vise hvad man selv har. Så hvis folk ikke kan lide dem kan de da bare hoppe vider til næste bil.

Personligt. Så stemmer jeg kun på biler hvis jeg syntes de skal ind. Forstået på den måde at hvis jeg ikke har en mening om dem eller en negativ stemme, så stemmer jeg ikke.

• #16   13. nov 2005 Jeg synes kim P har fat i noget der.
    Jeg undskylder meget at jeg var lidt nærgående over for dem der afviser folkeracere, men jeg har da oplevet at dem her kører det har det meget hyggeligt herinde og udveksler tips, råd og dele. Det kan da ikke genere nogen. Man skal da være glad for at der er lidt gang i Bilgalleri.dk i modsætning til den svenske.
    Det står jo heller ikke i reglerne at man ikke må komme ind, eller folkeracere ikke må.

Selvom der kommer en bil jeg ikke bryder mig om, afviser jeg den ikke, hvis der er billeder og info. For ham der får bilen herind, kan jo have meget glæde af det, selvom at i ikke kommer til at udvelske ord med ham/hende...

• #17   13. nov 2005 Drystin. - Jeg forstår godt hva du mener, man skal tiltale andre mennesker med respekt, det går jeg selv ind for.

Men er der noget jeg ikke bryder mig om er det når man kategoriserer folk. "du har en folkeracer, ergo er du barnlig" det hører jo heller ikke nogen steder hjemme.

Jeg er selv kun 16, og har meget glæde af BG. Igår var første gang at jeg havde et indlæg i forum, som måske var lidt nærgående, men det var fordi det generede mig lidt, at der sidder nogen og laver deres egne regler.

Det der med at stemme en bruger ind er jo lavet for at reglerne bliver overholdt. Og der står ikke noget i reglerne om at man skal være over 18, MEN der står at hvis man ikke må komme med stødende kommentarer.

• #19   13. nov 2005 Jeg tror bare at folk ikke skal have så ondt i enden.

For hvis man begynder at lave flere forumer. Så bliver brugerne spredt mere og dette forum ville mindste bruger.

Men hvis alle bruger over holdte de regler som er nu. Så ville der jo heller ikke være noget ballade.

Men tror det største problem er at folk har svært at sige "undskyld" hvis de tager fejl og begynder i stedet for at svine hinanden til.

Men omkring det med aldren. Den anden dag fik jeg da kanon hjælp til noget anlæg og han var sku kun 12 år fandt jeg ud af bagefter.

Men altså hvis der er nogen der sviner nogen til eller laver andet lort. evt. melder nogen biler ind som i ikke syntes om. Hvorfor så ikke bruge udstemningen. Så hvis andre bruger syntes det samme som en så har de jo også brugt udstemningen. Eller også barte hoppe vider til næste emne/bil.

Man bestemmer jo helt selv hvad man ville læse og se på nettet.

Forsat go søndag :-))

• #20   13. nov 2005 Smag kan man aldrig diskutere for vi er så forskellige heldigvis,er det ikke netop charmen ved bilgalleriet at vi kan fremvise vores forskellige biler frem for andre uanset hvad mærke og hvad man bruger den til,det kunne jo være en inspiration til andre.
    jeg selv syndtes at det er fedt at kigge med over skuldren på andres projekter og hvem ved man kunne jo få en god ide.
    Mvh Henrik

Kommentér på:
folkeracer

Annonce