RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folkeracer??
  • #1   4. nov 2013 det må du gerne. du kan finde mere info her inde http://www.folkeraceinfo.dk/?Page=Kom%20godt%20igang

• #2   4. nov 2013 Ingen problem, dog er den lidt stor til disse ret små folkerace baner med snævre chikaner. men det kan da gå. Der skal jo et bur i samt alt skal ud af den, instrument bord må blive. Der ligger 1 bane på Sjælland, 1 på Bornholm, og en 6 stk i Jylland mener jeg.

• #3   4. nov 2013 tak for info det er jo bare at komme i gang så:)

ved i om man kører på denne tid a året?

• #4   4. nov 2013 Nix det gør man ikke. det starter op igen til foråret. Folkerace køres på jordbaner, så det ville være rent mudder race at køre nu.

• #5   4. nov 2013 æv fik helt lyst til at komme på en bane..
    det kan være du køre selv?

• #6   4. nov 2013 Hvis du ønsker at starte og køre i den der, ville det være rigtig fornuftigt hvis du kunne finde en landmand der ikke skal bruge hans jord før foråret, og så smide et par kegler op..
    Dog skal du være opmærksom på at 95% af alle folkeracere kører med fuld spær, også på en baghjulstrukket, og det ville være en rigtig god ide du startede med at lave det da den styrer meget anderledes i forhold til..
    Men som de andre skriver skal du have bur med kryds, sæde/h-sele, der skal være en hovedafbryder uden for bilen, således at den kan kvæles ude fra, og så vil jeg anbefale du får fat i nogle seriøse dæk, eventuelt maxsport, bare for at have en anelse greb.
    Hvis du skal bruge mere info må du endelig sige til, altid godt med flere til sporten.. smiley

• #7   4. nov 2013 Ikke mere, startede selv med en BMW i folkerace, også blev det Rallycross og nu køre jeg Asfalt bane løb. Husk du skal tage en licens inden du må køre. Det tager du gennem den klub du melder dig ind i.

• #8   4. nov 2013 Hvis ikke du går særligt meget op i selve byggeprocessen, eller har et godt værksted til rådighed, så vil mit råd være at købe en færdigbygget bil smiley
    Evt. en gammel e30er, hvor du kan køre klasse 1 og når du så har kværnet M20eren, eller hvad der ligger i eller er blevet skrap nok, så kan du evt. smide m50eren i og køre klasse 2, selvom det er der de hårde drenge kører.
    Men ja en 34er er nok lidt stor, så sælge den for 4-5000 og køb en færdig folkeracer for de penge smiley
    Selvom jeg elsker at bygge (racer)biler, så er det næsten ikke besværet værd at bygge selv, hvis bare det er for at komme ud og køre.

Kommentér på:
folkeracer??

Annonce