{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rense en motor
  • #1   10. aug 2010 Følger lige med

• #2   10. aug 2010 Tager den ud og smider den i opvaskemaskinen på 90 grader programmet. Så er den så god som ny igen smiley

Ej pjat til side.. Du kan købe noget der hedder motor rens i alle bilbutikker. Vask den godt og det hjælper på det. Brug evt en haveslange til at skylle efter med.

Du kan os bruge en højtryks renser, dog vær opmærksom på elektronik i bilen. det holder ikke til en højtryksrenser. Da den blæser vand ind alle stedder også står du bagefter med en bil der ikke kan starte.

Når jeg har motorvasket så har jeg pakket alt elektronik ind i plastik for at skåne det mest muligt.. smiley

• #3   10. aug 2010 hvis den lækker olie,er der en utæthed et sted,dvs den skal have en ny pakning eller lignende et sted,men sagde de ikke hvad du skulle gøre på værkstedet

• #4   10. aug 2010 Det lyder helt overskueligt. Det er bare en gammel spand, som skal kører til marts.

• #5   10. aug 2010 De sagde at jeg burde rense motoren, da bilen vil dumpe til syn pga læk fra motoren.

• #6   10. aug 2010 Man ja jeg ville os finde ud af hvor den spilder olie og skifte den pakning. Ellers er det jo lidt lige meget at rense motoren da den vil blive svine til i olie igen

• #7   10. aug 2010 øh hvad.. den spilder olie og vaske motoren skulle få det til at stoppe? 1 april?

• #8   10. aug 2010 Det absolut nemmeste er at køre ud til et undervognscenter og få dem til at damprense motoren.

• #9   10. aug 2010 den nemme og billige:

på en kold motor, du pakker lalle el-ting ind i plast (evt. madfilm virker også). derefter sprøjter du motorrens over alle beskidte steder, lader det sidde 30 min. Derefter vasker du af med vand fra slange med spul eller en blid højtryksrenser

bagefter pakker du alle el ting ud igen og starter bilen og kører den varm for at fordampe evt. fugt i tænddele mv.

den dyre: du adskilder det hele og renser hver del i hånden

• #10   10. aug 2010 bo p>> efter vask af motoren er det væsentligt lettere at se hvor dit oliespild kommer fra, derefter kan pakninger eller pakdåser udskiftes

/A

Kommentér på:
Rense en motor

Annonce