{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

så sæt prisen til det bilen er vær {{forumTopicSubject}}

har kikket i markedet efter brugt bil i et stykke tid. og tendensen til og tro man kan sælge sin brugte bil over forhandler pris som i oven købet giver garanti.
hvorfor er det man ikke bare kan se i øjnene at det man har ikke er guld vær. og sætter sin bil til det den er vær. så kunne det være der kom gang i handlen og ikke alt det mund huggeri. der opstår bare alt formeget useriøs skiven hvor folk bliver sure og nærmest truer hinanden
.. bare min mening

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så sæt prisen til det bilen er vær
  • #1   16. aug 2010 kort sagt.. det er ikke bilgalleri.dk

det er BØRNEHAVEN.dk!!

folk er så fucking useriøse herinde med hensyn til salg i markedet...

• #2   16. aug 2010 sådan har det været alle dage..

• #3   16. aug 2010 Det evige tilbagevenden problem på bg hehe og folk som ikk skriver pris overhovedet er mindst lige så belastende. hvis de så også bare skriver 50 kr hvis den koster 50000. hvorfor ikke bare skrive beløbet i stedet

• #4   16. aug 2010 lad nu vær med det tuderi hvis du ikke kan li lugten så smut kan godt se problemet, men det er der og kan ikke ændre du kan heller ikke få en hvid til at skifte farve til en neger vel ?

• #5   16. aug 2010 folk bestemmer vel selv hvad de vil have for deres ting?

MakaPaka.

hvis du skriver 50.000 laver BG det om til 50 kr,- så du skal skrive 50000 istedet for..

• #6   16. aug 2010 ja det var jo også det jeg skrev for ved godt at de laver det om så ingen problem der hehe men syntes det er træls hvis man leder efter en vinter bil f.eks at alle de der 50 kr biler dukker op smiley

• #7   16. aug 2010 jeg kan heller ikke se problemet, jeg har sat min Vitara til , en måske, høj pris for at der så er noget at handle om. Og jeg har faktisk haft mange seriøse henvendelser, og nu er bilen stort set solgt, jeg skal aflevere den på torsdag.

hvis du ikke har råd må du jo bare købe en billigere bil, folk bestemmer selv hvor meget de forlanger for deres biler

og en anden ting, så ja det er SKIDEIRRITEREENDE med de folk der ikke sætter priser på deres biler, og vil have folk skal byde, og når så man byder så bliver de tvære fordi det er for lavt

• #8   16. aug 2010 siger heller ikk folk ikke må bestemme hvad de forlanger for det er jo helt op til folk selv hvad de forlanger men så skriv en pris istedet for ingen pris

• #9   16. aug 2010 Lad være med at handle på BG, brug dba eller bilbasen i stedet, hvor svært kan det være.....

• #10   16. aug 2010 Jeg har saten pris på min GTI da jeg har skrevet i teksten "Alt er tilsalg til den rette pris"
    Ergo kan folk kontakte mig hvis det er de vil handle .

• #11   16. aug 2010 Hvis du mener forhandlerne er billigere, så handel dog med en forhandler i stedet for.

Mere syntes jeg faktisk ikke der er at sige til den sag.
    Hvem er "Barnligst" Ham der ejer en bil og kender bilen, og sætter den pris han gerne vil ha for den.

Eller ham der brokker sig at at ejeren ingen realitetsans ejer, selvom den eventuele køber da slet ikke kender bilens stand.

• #12   16. aug 2010 Michael H : jeg har nu handlet meget på BG, mine 3 forrige biler blev faktisk solgt via BG, og jeg har nu aldrig haft vildt store problemer herinde, hvis man respekterer den man nu vil købe af, og sorterer "tosserne" fra i ens hoved og bare lader dem være så synes jeg nu nok det virker ;o)

• #13   16. aug 2010 klassikeren er folk med de gamle GTi biler... der står til salg i eveigheder ... 16-20 år gamle biler der "simpelten ikke ryger for under 40.000"

det er lidt komisk smiley de er sjove.. men ikke SÅ sjove smiley

• #14   16. aug 2010 Det er jo et tilbagevendende problem med priser og ingen priser og det er på alt hvad der er til salg, med hensyn til "Dyre Biler" her inde contra forhandler, så er det jo sådan at mange går op i biler og har ombygget bilerne for op til flere 100kg, så er det jo lidt svært at sælge den billigere end en standard bil ved en forhandler.

• #15   16. aug 2010 Hergeir V : Nu har jeg ikk sat min til over 40 . Og desuden , dem som der ejer bilerne ved nok til mere til dem end en som der sider og kigger billeder på nettet !

De gamle GTI'er er oss eftertraktet , (alså de små 3dørs) , og dem som der har dem , kan få hva som helst for dem .

• #16   16. aug 2010 Er sgu også pisse træt af det. Men måske der er en grund til det. Hver gang jeg har sat noget til salg, om det er her eller på dba.dk er det samme. folk byder 1/3 af hvad man har sat det til. Nu havde jeg min Golf 3 til salg for ikke så lang tid siden, hvor den stod til 35000,- som jeg egentlig synes er en fin pris, så er der en der byder 18000,- afhentet med det samme... Totalt latterligt

• #17   16. aug 2010 fatter ikke jeres problem, ... jeg har solgt og købt biler herinde i stor stil mellem 50-150.000 kr.. uden problemer... og er der ingen pris, så sender man en PB .. og forhandler sig frem til en pris og tager ud og ser på sagerne.. og tager den derfra.

• #18   16. aug 2010 Giver Bandit ret.

Plus
    Bare fordi det er en forhandler bil og den koster 10k under min betyder det ikke den er bedre. Har selv været en bilforhandler og fuck alt det gølle jeg kom ud med til folk. Deraf stoler jeg aldrig mere på bilforhandler!

• #19   16. aug 2010 deraf.. skal man heller ikke stole på meget du siger når du sælger din egen bil, når du nu selv indrømmer at stå og fylde folk med gylle ved bilsalg.

det hænger ved.

Theis A> der er to sider af den med at ejeren kender bilen godt, det gør også at han er knyttet til den, samt har brugt mange penge løbende på den. Som oftest resulterer det i at folk tror de penge skal hentes ind igen.

Men ja specielt Corolla GTi i tredørs er populær, men er selv tilhænger af GB smiley havde en lilla 4AGE selv smiley dejlig lille bil.

• #20   16. aug 2010 Jeg vurdere mine ting, ud fra hvad jeg selv ville give, med et lille afslag i prisen smiley
    Hvis jeg finder noget jeg mangler, og der ikke er en pris, så går jeg som regel udenom, eller også finder jeg priser på noget tilsvarende, og byder lidt under det billigste jeg har fundet at sammenligne med.

Så må folk jo hyle og sætte mig på filterlisten, eller blive voksne og forhandle prisen op, men så kommer de til at arbejde for det, da det så er mig der har lagt ud.

• #21   16. aug 2010 det jo det.. altså det er jo aldrig sjovt at skulle sælge den billigt, men jeg er da ingang med at sælge min Corsa til omkring 10.000 mindre end hvad de står til. MEN jeg får så også solgt min.. i forhold til de andre..

• #22   16. aug 2010 en bilsælger får måske mellem 3-6000 kr pr. solgte bil, så mon ikke de bare lukker mundlort ud, for at tjene penge ... smiley så kan de jo snildt ligge på omkring 30-40 k pr månede.. så dem skal man nok ikke regne med smiley

• #23   16. aug 2010 Altså vi tjente minimum 10k pr bil, MINIMUM!!

Hergeir > Hvorfor tror du jeg skiftede branche. Og nej lukker ikke lort ud til folk når jeg sælger min egen bil, da jeg ligesom har lagt blod sved og tårer i den bil, og deraf synes jeg alt det jeg har lagt i den er værd at fortælle.

Kommentér på:
så sæt prisen til det bilen er vær

Annonce