{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afvist afvist afvist afvist afvist at
  • #2   22. aug 2010 Så må du jo bare lære at opstille en fin oprettelse mht. tekst og billeder. men jeg giver dig ret i at folk afviser meget let.

• #3   22. aug 2010 projekter høre til i et fotoalbum, og forøvrigt var der ikke mange billeder i din oprettelse

• #4   22. aug 2010 Daniel I - Tjek lige min Passat, har lige fået den oprettet idag, og fortæl mig så hvad jeg har gjort galt? Jeg synes da jeg har masser af tekst og gode billeder.. Jeg har ikke ændret noget siden jeg oprettede den for et par timer siden, og alligevel fik jeg næsten 50 afvisninger..

• #5   22. aug 2010 Ja, der skal ikke så meget til mere, men det nytter altså heller ikke noget at tude over det. Gør noget ekstra ud af det, få skudt nogle ordentlige billeder og skriv en god solid tekst hvor alle oplysninger om bilen er repræsenterede, så kommer man ind hver gang.

• #6   22. aug 2010 ER GÅET BØRNEHAVE I BG!!!!!!

Mensel

Stem endelig min 206 CC ind tak smiley

• #7   22. aug 2010 øhh ja.. det gør de .. men det kræver at man har en bil oprettet for at kunne lave..

nej det er de sku ikk.. jeg er ikk den eneste der har problemer ..

nu må de sku tage sig sammen.. folk betaler sku penge for at være her

• #8   22. aug 2010 har prøver virkelig at gøre noget ud af det... det hjælper ikke overhoved ikk

• #9   22. aug 2010 jeg kan godt følge dig loner-gold det underlige er bare hvis der kommer en Titan supra eller Mines skyline med meget begrænset tekst og billeder no problem at komme ind men kommer der en alm standard golf 2 eller corolla e10 med samme slags tekst og billeder i den "forestand" så er det afvist nogle folk herinde er nogle narrefiser til tider smiley

• #11   22. aug 2010 Det kunne være sjovt at lave en liste over dem der stemmer ind og dem der stemmer ud. Man står vel ved sin mening og kan begrunde sin udstemme?

Jeg har også haft problemer med at få biler oprettet pga. "grumsede" billeder... Nåe ja, jeg ejer desværre ikke lige et motherfucker spejlrefleks kamera. øv bøv, så kan jeg ikke komme på BG.
    Eller at jeg ikke lige 100% kan huske hvilket dæk der sidder på - eller der generelt ikke ER noget specielt ved bilen at bemærke... Og så er der dem, der stemmer ud, fordi de simpelthen ikke kan lide mærket.

Men nå - jeg fik da mine biler ind, selvom det holdt hårdt dengang. Har iøvrigt fået anskaffet mig et bedre kamera, men igen - fattige folk eller folk uden nørd-grej, er vel også velkomne herinde.

• #12   22. aug 2010 efter min mening er alle de biler der er på vej ind ikk ret fyldt med tekst...

man må nu gerne undersøge lidt om sin bil inden man smider den ind...

det er min mening...

kun sierra'en fik velkomst...

• #14   22. aug 2010 nemlig.. sys virkelig det noget pis når folk betaler for at være her..

men de nedbryder bare bg mere og mere.. der sku mange der hopper fra.. tror jeg har mistet 15 medlemmer i min gruppe på 3 mån.. folk gider ikk det pis der..

• #15   22. aug 2010 @----Hasbro---- .:

Hvorfor finder du det underligt at en større flok mennesker opfører sig irrationelt og direkte dumt til tider? Det er jo menneskets natur. Det bliver heller ikke bedre af at de sidder i trygge rammer bag deres computer skærme - så tror de fleste at de kan tillade sig alt.

• #16   22. aug 2010 det for lamt..

• #18   22. aug 2010 Esben N

du har ret, kan ikke være mere enig med dig smiley

• #19   22. aug 2010 går lige ud og tæller hvor mange ledninger der er i min bil.. heh

• #20   22. aug 2010 **Saxo**Loner-Gold**edi T Så du syntes at bare fordi folk betaler for at være her, så er det ok at de laver en ringe oprettelse af deres vogn med få/ringe billeder af vognen og fesen eller mangelfuld tekst.. Kom igen, hvis folk gør noget ud af oprettelsen kommer vognen også ind i først hug..

• #21   22. aug 2010 Jeg så din oprettelse og ærligt så var den helt til grin, sådan en oprettelse du lavede høre ikke til her, den høre om alt til i albums.. om man har betalt eller ej.

• #22   22. aug 2010 skal jeg begynde at tælle bolte fortælle om den er blå under bund måtten.. det har ikke en skid med det at gøre intet..

oprettede en golf for lang lang tid siden. som var meget pæn hvor der stod std hele vejen igennem.. den kom ind..

hva skal man fortælle om en bil der er skildt ad i atomer.. at delene fylder ca 12 flytte kasser.. de alle makeret op..

snakker ikk kun om min.. bare generalt..

HAR MAN IKK EN SKYLINE SUPRA ELLER NOGET DER MINDER OM TO FAST TO FURIUS KOMMER MAN IKK IND.

sørgeligt men sandt.

• #23   22. aug 2010 º Scapegoat º kig på din egen tekst og billeder.. og forklar hvorfor du er her..

• #25   22. aug 2010 Nu er forskellen at jeg er kommet ind og de er han ikke, min bil kom ind første gang, jeg havde langt bedre billeder på og meget mere tekst..

Så jo jeg har masser og skulle sige, i det jeg er kommet ind med min bil.

Alle mine biler jeg har haft her inde, er kommet ind i første forsøg.

Så tag dig sammen og lav en ordenlig oprettelse.

• #26   22. aug 2010 så nu der billeder og tekst

• #27   22. aug 2010 Jeg er ved at være alvorligt fucking træt af de tudefjæs der bruger hele og halve timer på at tude over at de bliver afvist her på BG.

Jeg har sagt det før og siger der gerne igen:
    Hvis man havde brugt den tid man bruger på at tude på i stedet at tage en bare tilnærmelsesvis tilfredsstillende mængde billeder og derudover at frembringe en bare nogenlunde acceptabel tekst der ikke udelukkende består af ordet standard (eller standart som efterhånden er blevet "standard" her på BG) så ville der aldeles ingen problemer være, i at få sin bil ind.

Man gå gerne udvise at man bare har brugt et minimum af tid på reelt at sætte sig ind i hvad det er for en bil man har og hvilke specs. den har og hvilke dæk man kører med.

"Jamen min bil er standard - hvad skal jeg skrive?" - Jeg siger ikke der skal stå flere sider med tekst, men som nævnt - man må gerne vise at man kender lidt til sin bil og også har brugt bare lidt tid på at sætte sig ind i det.

Hvis man skriver en mangelfuld tekst er det så fordi man bare ikke gider bruge tid på det eller er det fordi man reelt ikke ved en skid om sin bil?

Kommentér på:
afvist afvist afvist afvist afvist at

Annonce