{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

afvist? {{forumTopicSubject}}

Hvad skal der snart til for at man kan få sin bil bud velkommen?
Alle regler er overholdt ved min, og jeg kan se at andre også har opfyldt kravene for at få deres bil her ind på bilgalleri.. Men alligevel kommer der bare afvisninger hele tiden. Hvorfor?
Det er der ingen der skriver.. Er bilgalleri virkelig blevet sådan at man kun kan få sin bil her ind hvis den er fyldt op med en masse udstyr og med en masse styling?
Før i tiden kunne man godt få sin std. bil ind. Nu har jeg lige oprettet min nye Mondeo, men den får bare en masse afvisninger? Hvad er det lige der går galt? smiley Kan umuligt kun være mig der synes det er underligt at vores biler ikke er gode nok til at være her.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afvist?
  • #1   27. jul 2012 Folk har ik noget liv.. og misundelig... tag dig ikke ad dem .. de fleste herinde er oppe i alderen men hjernen er stadig på 15-16 år. De er ligeglade med reglerne.. kan de lide bilen for den en velkomst HVIS bilen ikke provokere eller IKKE er pænere end deres ejne..

• #2   27. jul 2012 Hvilken bil er det ? Mange som feks ikke kan lide franske biler afviser citroener.
    Var der nok tekst og ordentlige billeder ? Min citroen røg ind på en ½ time uden en eneste der afviste. det har jeg screenshots på hvis folk ikke tror på det

• #3   27. jul 2012 Jeg vil gerne byde dig velkommen.

Men fjern lige der der RS. Da det ikke er en RS bør det ikke stå i modelnavnet. Det er pisse irreterende når man søger på biler i galleriet.

• #4   27. jul 2012 Thomas H. Det står skam på bilen at det er en RS, og den er lige synet i sidste uge, skulle da undre mig hvis det ikke var. smiley

• #5   27. jul 2012 Er ret sikker på en RS'er er med V6 motor.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #6   27. jul 2012 Det vildt. Der ligger biler tilbage fra den 4. Juli og venter på stemmer nok til at bliver godkendt eller afvist.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #7   27. jul 2012 I kunne jo byde alle de biler pænt velkommen. Og stoppe jeres fototeknik bavl.
    Det er fuldstændig ligegyldigt hvor mange snot grimme biler,uden tekst og med dårlige billeder der er herinde. De drukner i mængden og skader intet...

På med ja hatten knejter smiley

• #8   27. jul 2012 da det er et galleri så syntes jeg da godt man kan gøre lidt ud af at bilen står så godt som den kan patina er ok men man kan da som det mindste vaske bilen og rydde op og støvsuge den inden man går igang med at tage billeder

• #9   27. jul 2012 Brian S. Jeg er lige gået i gang med listen for at godkende.. smiley der ligger sgu en del der efterhånden hehe

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#10   27. jul 2012 Super Chrisser smiley Thats the spirit !!

• #11   27. jul 2012 og Thomas, da jeg ikke er 110% sikker på at jeg har ret, har jeg fjernet til RS til jeg er sikker smiley

• #12   27. jul 2012 Hvilken bil er der lige tale om ?

• #13   27. jul 2012 Det fordi det er en Mondeo?

• #14   27. jul 2012 Hmmm finder slet ikke mondeo som RS

Men kan heller ikke passe det er en RS .. En focus RS fra 02 har 215 hypper og en alm. 2 liters 130

Umiddelbart så findes RS mondeo ikke men flere ting siger at det ikke er en RS bla HK .. 136 er hvad der std er i den 2 liters
    Focusen er iøvrigt med turbo i RS udgaven
    Sæderne skulle være sports sæder

• #15   27. jul 2012 X x Iran x X : Misundelig på en gammel mondeo ?
    Det tror jeg ikke lige..
    Det er først når det er biler til + 400.000kr ..
    så er det nemlig ikke alle som kan købe dem.
    En bil til 25.000kr kan vi alle købe.
    men jeg tror bare at mange herinde er nogle unger som syntes det er sjovt at afvise..
    men fed mondeo iøvrigt....

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#16   27. jul 2012 Så kom Mondeoen ind ... Super drenge. så mangler vi lige de andre som er på venteliste. Brug lige 2 min og få dem ind. Folk bliver så glade når deres bil bliver optaget smiley

Kom glad smiley

Kommentér på:
afvist?

Annonce