{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til bilkøb
  • #1   1. sep 2010 w124 er da større, hvis det plads du mangler.. smiley

• #2   1. sep 2010 jeg tænker mere plads i kabine ved bagsædet pga af børn.... er den så også større en bmw

• #3   1. sep 2010 alt jeg er 187 høj og har INGEN problemmer med at side bag i en e34'er sedan...

så sådan en ka du roligt vælge hvis det er benplads du tænker på... smiley

• #4   1. sep 2010 Klart W124. Det er en bedre bil på alle punkter.

MEN....!!!

Du har kastet dig over 2 bilmodeller der har det til fælles, at der praktisk taget ingen gode biler er på markedet.

Det er nemmere at stoppe smeltet smør op i røven på en løve med en strikkepind, end det er at finde en reel, velplejet og solid W124, henhv. E34.

Gå efter en importbil! Hvis du er så svineheldig at finde dig en W124 Touring (=St.Car) vil du nok aldrig kikke dig tilbage. Ikkesandt, Mercedestosser?? det er en flot og statelig vogn.

Problemet med W124 er, at de alle er forkneppede tidligere taxaer, og problemet med BMW E34 er... øøøh, ja - de mennesker en ældre BMW oftest tiltrækker. Så har jeg vist formuleret det nogenlunde diplomatisk.

Originalitet frem for alt - gå i en LANG bue uden om moddede E34ere, og gå KUN efter importerede 124'ere.

SKAL det endelig være E34, er 525tds dog temmelig genial... Min 124-favorit må blive den 6-benede sugediesel som 24-V

• #6   1. sep 2010 er rigtig glad for jeres råd.....hælder også mere til en w124 300e benzinmodel.....er der noget man skal være opmærksom ved ang motor eller noget ?

• #7   1. sep 2010 Se om du kan finde en 280er, de er væsentlig mere harmoniske, og langt mere økonomiske, end 320eren.

Men bedste maskine i det program er og bliver den 136-hestes 24V 300 sugediesel

• #8   1. sep 2010 bliver nok til et køb herhjemme og benzinmodel da vægtafgiften er for høj for en dieselmodel. jeg vil max bruge 30.000kr på en og det for man ikke en til ved at købe en i tyskland og så afgiten oveni....vil gerne ha det bliver en 300e benzin

• #9   1. sep 2010 For 30K får du et udkneppet vrag, go' fornøjelse....

Med det budget ville jeg (undskyld, men sandheder gør under tiden ondt) orientere mig efter en Toyota Carine E eller en Citroën Xantia eller en Passat Variant af lidt ældre, men velholdt dato.

• #11   2. sep 2010 hvor langt går en 300e på literen?

• #12   23. jul 2011 www.bilmodel.dk

Kommentér på:
hjælp til bilkøb

Annonce