1.327 visninger
|
Oprettet:
Hvilken bil skal man impoter- Supra ?? {{forumTopicSubject}}
Hey sider lige og leger lidt med tanken om hvilken bil der kunne være sjov at impoter fra tyskland .. Valget står imellem Toyota supra MKIIII eller en Nissan Skyline R34 GT-T.Hvilken bil er mest ´´ special´´ ?Evt nogle link til tyske hjemme sider med bil salg fx. mobile.de
okt 2008
Følger: 57 Følgere: 49 Biler: 2 Emner: 903 Svar: 2.887
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 44 Svar: 630
www.autoscout24.de
www.auto.de
dec 2006
Følger: 67 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 236 Svar: 4.335
men hvis det var mig så ville jeg vælge en R32, syntes de er federe.
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 512
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.904
dec 2006
Følger: 67 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 236 Svar: 4.335
sep 2007
Følger: 25 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 2.951
men tror du får problemer med at få den på danske plakater...
maj 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.124
Der i mod en Skyline R34, ja tak hvis der skal importeres for dem er der mig bekendt kun 1 af i lande på hvide skiver. så det ville da være sjovere.
HazzarD
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 388 Svar: 4.342
ret hurtigt og når du ik gider ræs og bare vil trille rundt, klare den også det
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 126
find dog noget mere specielt som fx:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=296&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=333&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=PETROL&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&id=135077245&pageNumber=1
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
R34 er en lækker vogn, selvom den efter min mening på ingen måde udstråler sportsvogn som en Supra gør det og som andre er inde på, så er spørgsmålet om de vil godkende den, da den ikke er typegodkendt herhjemme. De(myndighederne) skal faktisk stadig godkende den, da den er typegodkendt indenfor EU`s grænser.
Hvad angår Supra`en, ja så holder der en del herhjemme uden plader, så der er nok at vælge imellem - Det er en hel anden sag når det gælder de der er på plader, for selvom misundelige øjne gerne vil gøre det til at det ikke er nogen speciel vogn og de jo holder OVER ALT, på HVERT et gadehjørne(sagt af personer der kører biler som Primera, Golf osv. - Kom nu ind i kampen, der er vel under 500 Supra`er, altså mkiv`ere på plader herhjemme!) Ja så holder den max. Den jeg har er min 2. mkiv`er og jeg har aldrig oplevet så meget opmærksomhed som jeg går i den, folk kan se at det er en speciel bil og ikke bare endnu en Golf 2 med en Thansen potte!
nov 2005
Anders K: "Buhuu, de har noget jeg ikke har råd til, så jeg må hellere tage Janteloven i hånden og sige at deres biler slet ikek er særligt specielle, for så(tror du!) at vi bliver lige og så behøver jeg ikke blive voksen eller være misundelig længere!
Seriøst, kom nu ind i kampen, udtalt ´dig en smule sagligt(nej ovenstående er ikke sagligt heller, get it!?) og prøv i det midnste at lyde som om du ved hvad du taler om, ellers hop da ind på Baboom og snak scootere! ;0)
apr 2004
Følger: 310 Følgere: 308 Biler: 7 Emner: 180 Svar: 7.035
Men hvorfor tyskland? der er ikke lige overflod af r34´ere.. Hvis det skal gøres ordenligt, så skal det hjem fra japan... og af de nævnte er det kun r34´eren den kan tages hjem med fordel, supraer koster intet herhjemme...
jul 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 89 Svar: 1.462
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.850
*Hamsteren* - Et pelsdyr med attitude! : Det er da et faktum at man jævnligt ser en supra, og få da lige en Supra til at lyde som noget uopnåeligt.., en supra koster jo ikke ligefrem det hvide ud af øjnene, og da slet ikke en NA'er, og har man en swift ved siden af, ville det for mange mennesker da bare være et spørgsmål om prioritering at købe sådan en bil..
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 44
nov 2005
For det andet, så er der langt fra tåbelige udtalelser som, "en på hvert gadehjørne" og "Jævnligt"!
Supra`en behøver ikke være dyr i anskaffelse, men speciel er den da, taget i betragtning af nyprisen, hvor få der er ud af en bilpark på flere millioner biler, samt det faktum at det er en dyr bil at køre i, samt holde, hvilket overrasker de fleste. Hvad angår prisforskellen på n/a`ere og TT`ere, så bør du måske sætte dig lidt mere ind i det, for prisforskellen er måske 30K.
Og nej, en bil til 150K og opefter er ikke dyr og så igen, for nu kan jeg se på din alder at du formentlig ikke er gammel nok til at kende ret meget til låneforhold og lign, men prøv du at gå ud og finde en bank dig vil låne dig 150 - 350K til en 10 - 17 år. gammel bil! Ergo kræver det, specielt nu mere end før, at man har nogle rede penge - Derfor er det langt fra BARE et spørgsmål om prioritering.
michael A: Mange tak, men nu er det ikke svært at lyde lidt klog i denne tråd, når man ser på de andre svar hehe.... Nej, dårlig spøg :0)
Jeg ville helt klart, hvis jeg var dig, vælge den bil DU vil have og ikke efter hvor mange eller hvor få der er, hvad andre synes om eller lign.
LAd mig sige det på denne måde, da jeg skulle købe Supra, dvs. den jeg har nu, så var der flere der ikke fattede hvorfor jeg ville have endnu en n/a`er, istedet for en TT`er - Men faktum var, at Supra`er med tryk er der nok af, hvorimod en fed n/a`er, med ny motor, gearkasse samt på sigt lidt ombygning af motoren og 300 sugeheste, ja det er lidt specielt, + at en bil der har små 240 HK, næppe kan anses som værende kedeligt, ligeledes kunne jeg så bruge differencen mellem en TT`er og en n/a`er på at style den og få den til at se ud som jeg ville(godt nok sad flere af de dele der er på nu, også på fra tidligere ejer, men det er sagen uvedkommende, jeg fik lov til at betale for det hele alligevelle jo!) + det man nu sparer i forsikring i forhold til en TT`er, ja dette var hvad der fik mig til at vælge som jeg gjorde og ikke som andre synes jeg skulle!
Men jeg vil give dig et tilbud, hvis du mener det kunne hjælpe dig at komme med ud og køre en tur(med mig bag rattet, naturligvis) hehe, ja så skal jeg med glæde lægge vogn til en tur med dig ved lejlighed! :0)
Hvis jeg iøvrigt skal sige en sidste ting i min "brandtale" for Supra`en, ja så vil det nok blive, at til trods for at den ikke er helt billig i reservedele, så bliver det nemmere og nemmere(det er min klare oplevelse) at finde 2hand dele til den privat, MEN, da det jo er en Toyota og måske den stærkeste vogn Toyota nogensinde har bygget, ja så tåler den afsindig meget og det er derfor ikke nogen bil der står meget på værksted(7-9-13), det er så kun de gode værkstedtimer, hvor man selv har valgt hvad der skal laves/laves bedre :0)
Al held og lykke med søgningen! Skulle du have nogen spørgsmål, så kan du bare sende en PM, jeg er LANGT fra nogen ekspert, men jeg ved hvad jeg ved og ved jeg ikke det du spørger om, ja så kan jeg måske finde ud af det!
Hvilken bil skal man impoter- Supra ??