{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Hvilken bil skal man impoter- Supra ?? {{forumTopicSubject}}

Hey sider lige og leger lidt med tanken om hvilken bil der kunne være sjov at impoter fra tyskland .. Valget står imellem Toyota supra MKIIII eller en Nissan Skyline R34 GT-T.Hvilken bil er mest ´´ special´´ ?Evt nogle link til tyske hjemme sider med bil salg fx. mobile.de


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil skal man impoter- Supra ??
  • #1   10. sep 2010 det er nok nissan der er den specielle af de to? men får du den indregisteret i dk er svært at sige.

  • #2   10. sep 2010 Jeg vil ikke sige at nogle af dem er særligt special, men hvis valget stod mellem de to havde jeg nok valgt nissan, da jeg for det første ikke er så glad for Toyota, og for det andet er den Toyota du nævner rigtig grim (efter min mening)

    www.autoscout24.de
    www.auto.de


  • #3   10. sep 2010 R34, der holder jo supra-er på hvert et gade hjørne, men uden lige at være så skarp på det med R34, men der er jo en af modellerne der er en sathans bøvl med at få indregistreret... men ved ikke om det er GTS?

    men hvis det var mig så ville jeg vælge en R32, syntes de er federe.


  • #4   10. sep 2010 Det er svjv GT-r'eren der er et helvedes bøvl at få indregistreret..

  • #5   10. sep 2010 Det er jo som at vælge den ene af to døtre, for begge biler er ok fede uden at give pletter i bukserne.

  • #6   10. sep 2010 det var sådan det var smiley h

  • #7   10. sep 2010 helt klart r34'eren.
    men tror du får problemer med at få den på danske plakater...


  • #8   10. sep 2010 Der er ingen grund til at importere en Supra, dem er der da nok af tilsalg i alle prisklasser.

    Der i mod en Skyline R34, ja tak hvis der skal importeres for dem er der mig bekendt kun 1 af i lande på hvide skiver. så det ville da være sjovere.

    HazzarD


  • #9   10. sep 2010 S6

    ret hurtigt og når du ik gider ræs og bare vil trille rundt, klare den også det smiley


  • #11   10. sep 2010 Tag du bare en Supra, jeg GARANTERER dig for at du ikke vil fortryde det - Faktum er at Wankel motoren er noget skrammel, find lige én herhjemme der ikke har haft en større motorombygning på et tidspunkt, ikke for at få flere HK, men ganske enkelt fordi skidtet ikke holdt, der er en grund til at kun Mazda har taget konceptet til sig - Det fungerer som Brint motorer har test vist, men med Benzin, raffineret i højere eller mindre grad, der fungerer det ikke optimalt.

    R34 er en lækker vogn, selvom den efter min mening på ingen måde udstråler sportsvogn som en Supra gør det og som andre er inde på, så er spørgsmålet om de vil godkende den, da den ikke er typegodkendt herhjemme. De(myndighederne) skal faktisk stadig godkende den, da den er typegodkendt indenfor EU`s grænser.

    Hvad angår Supra`en, ja så holder der en del herhjemme uden plader, så der er nok at vælge imellem - Det er en hel anden sag når det gælder de der er på plader, for selvom misundelige øjne gerne vil gøre det til at det ikke er nogen speciel vogn og de jo holder OVER ALT, på HVERT et gadehjørne(sagt af personer der kører biler som Primera, Golf osv. - Kom nu ind i kampen, der er vel under 500 Supra`er, altså mkiv`ere på plader herhjemme!) Ja så holder den max. Den jeg har er min 2. mkiv`er og jeg har aldrig oplevet så meget opmærksomhed som jeg går i den, folk kan se at det er en speciel bil og ikke bare endnu en Golf 2 med en Thansen potte! smiley


  • #12   10. sep 2010 Hov glemte lige!

    Anders K: "Buhuu, de har noget jeg ikke har råd til, så jeg må hellere tage Janteloven i hånden og sige at deres biler slet ikek er særligt specielle, for så(tror du!) at vi bliver lige og så behøver jeg ikke blive voksen eller være misundelig længere!

    Seriøst, kom nu ind i kampen, udtalt ´dig en smule sagligt(nej ovenstående er ikke sagligt heller, get it!?) og prøv i det midnste at lyde som om du ved hvad du taler om, ellers hop da ind på Baboom og snak scootere! ;0)


  • #13   10. sep 2010 r34 klart... der holder jo forchromede dillere på alle gadehjørner efterhånden..

    Men hvorfor tyskland? der er ikke lige overflod af r34´ere.. Hvis det skal gøres ordenligt, så skal det hjem fra japan... og af de nævnte er det kun r34´eren den kan tages hjem med fordel, supraer koster intet herhjemme...



  • #14   10. sep 2010 Golf 2

  • #15   10. sep 2010 Helt klar R34'eren hvis det skal være sådan en bil, for en supra er alt andet end køn..

    *Hamsteren* - Et pelsdyr med attitude! : Det er da et faktum at man jævnligt ser en supra, og få da lige en Supra til at lyde som noget uopnåeligt.., en supra koster jo ikke ligefrem det hvide ud af øjnene, og da slet ikke en NA'er, og har man en swift ved siden af, ville det for mange mennesker da bare være et spørgsmål om prioritering at købe sådan en bil..


  • #16   10. sep 2010 Hamstren - Jeg siger mange tak for dine svar det lyder til at du er meget inde i det her emne smiley kan kun sige jeg har aldrig kørt i en supra men ser tit nogle til race i Hedensted og der for er jeg helt ´´ væk / forelsket ´´ i sådan en skønhed. Men som de andre også skriver er der flere supra´er end der er skyline´er .. Men prisen er jo helt anderledes i Tyskland end her hjemme her skal man op omkring de 100kg for en fin supra og i tyskland skal man smide ca. 50000 - 80000kr for en der er rigtig fin og under 100000km på spedo . . Men ved ikke helt hvad jeg lige gøre hehe .. ´det er sq lidt svært´

  • #17   11. sep 2010 Anders N: For det første, hvor ved du fra jeg også har en Swift!??

    For det andet, så er der langt fra tåbelige udtalelser som, "en på hvert gadehjørne" og "Jævnligt"!
    Supra`en behøver ikke være dyr i anskaffelse, men speciel er den da, taget i betragtning af nyprisen, hvor få der er ud af en bilpark på flere millioner biler, samt det faktum at det er en dyr bil at køre i, samt holde, hvilket overrasker de fleste. Hvad angår prisforskellen på n/a`ere og TT`ere, så bør du måske sætte dig lidt mere ind i det, for prisforskellen er måske 30K.
    Og nej, en bil til 150K og opefter er ikke dyr og så igen, for nu kan jeg se på din alder at du formentlig ikke er gammel nok til at kende ret meget til låneforhold og lign, men prøv du at gå ud og finde en bank dig vil låne dig 150 - 350K til en 10 - 17 år. gammel bil! Ergo kræver det, specielt nu mere end før, at man har nogle rede penge - Derfor er det langt fra BARE et spørgsmål om prioritering.

    michael A: Mange tak, men nu er det ikke svært at lyde lidt klog i denne tråd, når man ser på de andre svar hehe.... Nej, dårlig spøg :0)
    Jeg ville helt klart, hvis jeg var dig, vælge den bil DU vil have og ikke efter hvor mange eller hvor få der er, hvad andre synes om eller lign.
    LAd mig sige det på denne måde, da jeg skulle købe Supra, dvs. den jeg har nu, så var der flere der ikke fattede hvorfor jeg ville have endnu en n/a`er, istedet for en TT`er - Men faktum var, at Supra`er med tryk er der nok af, hvorimod en fed n/a`er, med ny motor, gearkasse samt på sigt lidt ombygning af motoren og 300 sugeheste, ja det er lidt specielt, + at en bil der har små 240 HK, næppe kan anses som værende kedeligt, ligeledes kunne jeg så bruge differencen mellem en TT`er og en n/a`er på at style den og få den til at se ud som jeg ville(godt nok sad flere af de dele der er på nu, også på fra tidligere ejer, men det er sagen uvedkommende, jeg fik lov til at betale for det hele alligevelle jo!) + det man nu sparer i forsikring i forhold til en TT`er, ja dette var hvad der fik mig til at vælge som jeg gjorde og ikke som andre synes jeg skulle!

    Men jeg vil give dig et tilbud, hvis du mener det kunne hjælpe dig at komme med ud og køre en tur(med mig bag rattet, naturligvis) hehe, ja så skal jeg med glæde lægge vogn til en tur med dig ved lejlighed! :0)

    Hvis jeg iøvrigt skal sige en sidste ting i min "brandtale" for Supra`en, ja så vil det nok blive, at til trods for at den ikke er helt billig i reservedele, så bliver det nemmere og nemmere(det er min klare oplevelse) at finde 2hand dele til den privat, MEN, da det jo er en Toyota og måske den stærkeste vogn Toyota nogensinde har bygget, ja så tåler den afsindig meget og det er derfor ikke nogen bil der står meget på værksted(7-9-13), det er så kun de gode værkstedtimer, hvor man selv har valgt hvad der skal laves/laves bedre :0)

    Al held og lykke med søgningen! Skulle du have nogen spørgsmål, så kan du bare sende en PM, jeg er LANGT fra nogen ekspert, men jeg ved hvad jeg ved og ved jeg ikke det du spørger om, ja så kan jeg måske finde ud af det! smiley


Kommentér på:
Hvilken bil skal man impoter- Supra ??

Annonce