{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal blinke når jeg låser bilen
  • #1   12. sep 2010 Det er som regel en funktion i alarmen.
    Men hvis du vil ha det kan der godt laves en lille kreds eller relæ styring der gør det.

• #2   12. sep 2010 på min gamle corolla målte jeg bare på ledningene til centrallåsen hvilke der kom strøm i når jeg låste og så tog jeg en strømtyv og satte en ledning til alle lygterne smiley

• #3   12. sep 2010 i stedet for at sætte til alle ledninger kunne man vel bruge haveri blinket. og tilslutte det i stedet smiley

• #4   12. sep 2010 Anders > Og hvor længe havde du bilen? Den med strømtyve går altid galt før eller siden. For nogle ender det endda med der går ild i deres bil. Køb en loddekolbe og lidt krympeflex i stedet og lav det ordentligt. Det er 200,- godt givet ud.

• #5   12. sep 2010 så tog jeg en strømtyv

^^ hvad gik der lige galt der? de burde ulovliggøres smiley

• #6   12. sep 2010 Anders # .> Super godt grundlag.

Bufas Golf 4 sælges > Ja, men har bare en billig udgave af en centrallås til min golf - dvs ingen alarm smiley

Ulrik B> Og go måde at gøre det lidt bedre på for har både krympeflex - loddekolbe og tin :)..

• #7   12. sep 2010 Så er det bare i gang jo. smiley

Som Jean skriver kan du sagtens bruge havari blinket. Mål lige en ekstra gang på din alarm om ikke der er et signal til blink, eller et som kan bruges til det (f.eks. til sirenen hvis den siger "bip-bip" som de her kinøjser alarmer plejer at gøre).
    Selv på de billigste thor alarmer er der et signal til blink... De to brune ledninger hvis jeg husker ret. (Selvom man kun har behov for én).

• #8   12. sep 2010 Ulrik B> Ved ikk om du blot skrev forkert.. Men det er desværre IKKE en alarm blot en centrallås med fjernbetjening jeg har købt over nettet til 250kr. Dvs en i nogenlunde samme genre som dem thansen sælger..

• #9   13. sep 2010 Hvis den bare skal blinke et langt blink så kan du tage spænding fra udgangen til servomotorene. Men undlad lige strømtyvene og gør det ordentligt med lodning og krympeflex.
    Skal den blinke flere gange skal der lidt elektronik eller relæ til

• #10   13. sep 2010 Ah ja, der har jeg lige tåget lidt. smiley

Hvorfor smider du ikke lige 300,- efter en thor alarm? Så har du det hele som du gerne vil have det. De features fra alarmen du ikke ønsker at bruge kan du bare undlade at installere.
    Hvis du kigger dig lidt for plejer man nok at kunne få en thor alarm kastet i nakken til billig penge. Det er en billig plastik alarm, men til det her formål er den skam fin og så er din central lås jo også fjernbetjent. smiley wuhuu...

• #11   13. sep 2010 Bufas Golf 4 sælges > Når du siger servomotorene - hvad mener du så med det ? :S.. hehe
    Men ja, det skal gøres på den bedste måde når det nu skal laves alligevel og har som sagt både krympeflex - lodekoble og tin :).

Ulrik B> Du tåger vist stadig smiley ;).. Den centrallås jeg har er MED fjernbetjening ;).. Men ja, ku godt være jeg skulle få købt mig en Thor alarm så :).. hehe

• #12   13. sep 2010 Det stod der jo ikke noget om, så jeg tog chancen. smiley

Kommentér på:
Skal blinke når jeg låser bilen

Annonce