{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Magicar alarm fra www.net-import.dk {{forumTopicSubject}}

hej derude..

nogen der kan fortælle mig og den eneste forskel på de 2 nedenstående alarm er at "as" er med fjernstart?

http://net-import.dk/product_info.php?cPath=37&products_id=380

http://net-import.dk/product_info.php?cPath=37&products_id=396

vil også gerne høre hvis nogen kender enten disse magicar alarmer eller Net-Import.

Altså og det er en ok alarm og om det er er godt sted at handle

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magicar alarm fra www.net-import.dk
  • #1   13. sep 2010 Søgefunktionen er opfundet. Magicar er en ok alarm, men ikke noget overdrevet. Har lige et par tilføjelser til beskrivelsen inde på netimporten..

Shock sensor med pre-advarsel (separat indstillelige zoner)

--> Kender flere der har alarmen og de har ingen shock sensor, så er den i hvert fald blevet udbygget indenfor det sidste års tid uden ah ha fået nyt modelnavn..

1000 meter rækkevidde på pager display

--> Det er vist lige optimistisk nok, kommer der bare en busk eller et træ imellem skal man nok ik regne med mere end det halve, og bag murværk så går det meget ned af bakke..

130dB sirene
    --> Lyder lidt for overdrevet, så meget knald er der sgu heller ik på den sirene..

• #2   13. sep 2010 takker for din besvarelse..

Er der bare meninger eller underbygger du dine meninger med noget?

Mvh

• #3   13. sep 2010 Har selv haft en af de alarmer og kender et par andre der ligeledes har dem, det jeg bygger mine udsagn på. Men ville så hellere ha den alarm end en viper 5000xl til 3000kr, det var noget værre lort, så helt ringe er den ik.

• #4   13. sep 2010 tak for dine indlæg smiley

Kommentér på:
Magicar alarm fra www.net-import.dk

Annonce