{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.313 visninger | Oprettet:

Knallert ulykke :( {{forumTopicSubject}}

Lille historie fra min sommerferie.

Lige som vi får ferie fra skolen ( Gik ud af 10. klasse )
og sommerferien begyndte, købte jeg mig en knallert.
Det var en dejlig gammel sag fra 1965 med pedaler og hele lortet (SCO Dixie) , den kører max 30 så helt lovlig og sådanne.
Men jeg får den hjem og skal ud og kører en lille tur til Næstved på den sammen med en af mine venner på hans Maxi.
Jeg kører hjemmefra i den tro, at der kunne da ikke ske noget selvom jeg ikke havde forsikring på nu hvor at den ikke kører hurtigere (Forsikringselvskabet åbnede uheldigvis ikke før efter 11 og vi kørte klokken 10:() , har nemlig haft mange andre knallerter der kørte meget kurtigere dog med forsikring, og der er aldrig sket noget.
Nå men vi kørte så til næstved, min ven skulle lige købe lidt dele og sådanne, og vi valgte der efter at køre på Mac D. Jeg holder ovre i modsatte side af vejen og skal over til Mac D men der er lang kø op til lyskrydset så det er ikke til at se en skid, men så er der så en "flink mand" tror jeg, som vælger at holde tilbage, og giver tegn til at der er fri bane. Jeg tænker ikke mere over det og stoler på ham da han holder og kan se op i den vejbane der kommer ned, oppe fra krydset. Så jeg kører over og hvad kommer der ovre i den anden vejbane, lige som jeg stikker snuden ind på den? En Nyere Renault fra 08.

Jeg rammer ham lige i sidedøren og glider op af siden på bilen og skramponere pbåde kølerhjelm, kofanger dørstolpe, hjulsskærm og selvfølgelig døren so, får et ordentligt tryg.
Jeg holder selvfølgelig ind til siden og snakker med manden, som så helt naturligt ringer til politiet og får bevis på at jeg er den jeg udgiver mig for at være.
Vi står og snakker om det og han tager lidt billeder og lidt. + da han selv var forhandler oplyste han mig om at skaden nok ville løbe op i en 20-30.000.
Dette kommer jeg jo så selv til at betale da jeg jo ikke havde forsikring på, da jeg lige havde fået knallerten.

Der går længe inden der så sker mere, og nu her 3 måneder efter fik jeg dommen 17.000 for skaden smiley det var kaftedendeme en dyr knallert.!!!

Men det mest underlige er så at knallerten fik ikke så meget som en skramme, det syntes jeg var meget godt af sadanne en gammel knallert, og så der sker skade for 17.000 på en helt ny bil smiley

Men sparede da lige 13.000 i forhold til de 30 som han oplyste det kunne koste, så er lykkelig for at det er ovre og man ikke skal tænke på det mere smiley

Bare en lille historie så i ikke falder helt i søvn smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert ulykke :(
Kommentér på:
Knallert ulykke :(

Annonce