{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intech Bilalarm Problem
  • Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #1   27. sep 2010 byg en kip relæ på, den slutter ved en inpus og bryder kontaktsætter ved næste inpuls. http://www.greenline.dk/Produkt/7106/Kiprelae-12V-DC

    Nemmeste måde he he


  • #2   27. sep 2010 Ok takker for forslaget.

    Har lige postet i tenik også for at se om der findes andre måder at løse det på smiley

    Jesper


  • #3   27. sep 2010 At der er et konstant niveau på din styring til C-låsen er helt normalt. Det ændrer ikke på at det stadigvæk er enten positivt, eller negativt trigged (eller pol.skiftende).
    Hvis du måler på på de ledninger der skifter niveau ved aktivering, kan du finde ud af om det er en stel, eller en +12V der trigger den.
    Hvis den går på 12V, så læg den til stel i et kort sekund, og se om det ikke gør at c-låsen ændre stilling.
    Hvor mange ledninger har du målt på? Og hvilke niveauer har du målt?


  • #4   27. sep 2010 Hej Essal AKA Aze

    Ok det med der er et konstant niveau,det er ikke mig der har målt det det var min kammerat.Vi skal kigge på det igen imorgen så det er fint jeg har lidt at arbejde med smiley

    Tak for svaret

    Jesper


  • #5   27. sep 2010 Velbekomme...
    Men det er faktisk simpelt nok, hvis i bare sørger for at finde de ledninger der trigger (aktiverer/ændrer) C-låsen.
    Hvis der eks er én ledning der går til 12V når der er låst, og er på 0V når der er låst op, så vil denne -i låst tilstand- typisk skulle tilføres stel (0V) for at låse op.
    Og den anden, men modsatte kombination, vil være ledningen der aktiverer "lås".
    Det kan også være omvendt, at den skal trigges med 12V, men i så fald er det samme fremgangs-måde...


  • #6   28. sep 2010 Fino takker

    Jesper


  • #7   28. sep 2010 Hej igen igen igen haha

    Nu har vi helt sikkert fundet den ledning der trikker låsen men alarmen kan ikke trigge den,hvad kan det så være ?

    Kan se der står noget i manualen om at man kan sætte noget med hvor mange sek den skal trigge,kan det være der den er gal ?

    Jesper


  • #8   29. sep 2010 Hej
    Slet ikke nogen der kan komme med et lille tips ?

    Jesper


  • #9   30. sep 2010 Så fandt vi ud af det haha.

    Men et lille spørgsmål mere har jeg da haha.

    Skal den ledning til bremsen sætte på når jeg ikke har fjernstart ?

    Og så lige det her også.
    Når jeg drejer til nøglen til start hyller Sirenen er det noget med den ovenstående ledning at gøre ?

    På forhånd tak
    Jesper


Kommentér på:
Intech Bilalarm Problem

Annonce