763 visninger
|
Oprettet:
Intech Bilalarm Problem {{forumTopicSubject}}
Hej
Er ved at montere sådan en fætter i min peugeot 405 men har et lille problem.
På centrallåsene er der 12V konstant når den er lukket, men fra alarmen kommer der kun en kort impuls hvordan for jeg lige det til at spille sammen ?
nov 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
Nemmeste måde he he
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 109 Svar: 277
Har lige postet i tenik også for at se om der findes andre måder at løse det på
Jesper
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 165 Emner: 184 Svar: 5.589
Hvis du måler på på de ledninger der skifter niveau ved aktivering, kan du finde ud af om det er en stel, eller en +12V der trigger den.
Hvis den går på 12V, så læg den til stel i et kort sekund, og se om det ikke gør at c-låsen ændre stilling.
Hvor mange ledninger har du målt på? Og hvilke niveauer har du målt?
jul 2004
Ok det med der er et konstant niveau,det er ikke mig der har målt det det var min kammerat.Vi skal kigge på det igen imorgen så det er fint jeg har lidt at arbejde med
Tak for svaret
Jesper
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 165 Emner: 184 Svar: 5.589
Men det er faktisk simpelt nok, hvis i bare sørger for at finde de ledninger der trigger (aktiverer/ændrer) C-låsen.
Hvis der eks er én ledning der går til 12V når der er låst, og er på 0V når der er låst op, så vil denne -i låst tilstand- typisk skulle tilføres stel (0V) for at låse op.
Og den anden, men modsatte kombination, vil være ledningen der aktiverer "lås".
Det kan også være omvendt, at den skal trigges med 12V, men i så fald er det samme fremgangs-måde...
jul 2004
Jesper
jul 2004
Nu har vi helt sikkert fundet den ledning der trikker låsen men alarmen kan ikke trigge den,hvad kan det så være ?
Kan se der står noget i manualen om at man kan sætte noget med hvor mange sek den skal trigge,kan det være der den er gal ?
Jesper
jul 2004
Slet ikke nogen der kan komme med et lille tips ?
Jesper
jul 2004
Men et lille spørgsmål mere har jeg da haha.
Skal den ledning til bremsen sætte på når jeg ikke har fjernstart ?
Og så lige det her også.
Når jeg drejer til nøglen til start hyller Sirenen er det noget med den ovenstående ledning at gøre ?
På forhånd tak
Jesper
Intech Bilalarm Problem