Nye hjulleje med slør? Ujævn motorgang {{forumTopicSubject}}
Godaften
Ja, så har min kære lille Golf 1 endnu en gang været inde på værkstedet. Denne gang var det højre hjulleje der var slidt og bremserne var meget hårde og bremsede ujævnt (som pedalen hopper)
Jeg skiftede begge hjullejer, men underligt nok var der stadigvæk en meget lille smule slør i højre hjul, (og ja, bolten var spændt med 18kg, så det 2 delte leje var presset sammen) Jeg tog igen mit leje op til autobremsen, som havde presset det nye i. De troede ikke at jeg havde gjort det rigtigt, altså om jeg havde spændt det nok.. Men de endte med at skifte det ud igen. Nu er det også blevet monteret igen og der er stadigvæk en meget lille smule slør i det, hos autobremsen siger de, at det skal der være.. Men den tror jeg simpelthen ikke på, ikke et HELT nyt leje? Eller hvad? I venstre side er der INTET slør..
Og mit andet problem er, at min motor køre meget ujævnt:
Når jeg giver den gas, trækker den helt fint af sted, men når jeg så står i tomgang, så går den utrolig ujævnt og går ud, hvis den ikke er HELT varm. Så min kæreste skal kære med choker end til den er helt varm og det er der jo et stort benzinforbrug forbundet med.
Jeg er ret sikker på jeg har stillet min tænding rigtigt. Så tror det er blandingen den er galt med. Eller er min karburator slidt ned? (dysen) selve motoren lyder som en drøm..
Håber i kan hjælpe derude..
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 38 Svar: 645
mar 2004
Følger: 52 Følgere: 54 Biler: 17 Emner: 162 Svar: 2.335
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 87 Svar: 223
Nye hjulleje med slør? Ujævn motorgang