{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

hjælp til pris på fiat ducato varebil {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.. ja som overskriften lyder..

jeg har lidt problemer med at finde ud af hvad min varebil er værd . da jeg skal ha en ny. og derfor ha den her solgt..

det er en fiatfiat ducato 33 . 2,3 jtd 120 hestes.
høj og lang " L3 H2 "

med fartpilot, tågelygter, elruder, fjbt. centrallås. oliefyr, ruder i bag, cdradio, bordcomputer.

den er fra feb 2008 .
den har kørt 335000 km
fuld service på autoiseret værksted.
ny kobling og næsten alle andre sliddele skiftet.. køre godt.
og bilen er pæn .. lettere slidt på føresæde og har lidt småridser hist og her.. men den er generalt meget pæn og det er kun mig der har kørt i den fra ny. ?

nogen der har en ide om hvad dælen man kan få for sådan en ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til pris på fiat ducato varebil
  • #1   8. okt 2010 Hvis du har haft den fra ny, kender du vel prisen, og udgifterne du har ved alle udskiftningerne af reservedele,,, og så kan du vel trække fra eller ligge til, men ved ikke om du har været på biltorvet og tjekke,,,

    http://biltorvet.dk/Bilvurdering/Bilvurdering.aspx

    Men ofte skal du jo derinde trække en del fra vurderingen ved salg....


  • #2   8. okt 2010 hmm har lige prøvet det link du gav .. der skriver den at den ca er 74 000 værd. ved ik om det måske er for meget ? gud hvor er det dog svært.. og ja jeg burde ku regne ud hvad den har kostet mig.,. men der er blevet ofret rigtig mange penge på den. gennem tiden såe det vil jeg ikke engang forsøge smiley men den fejler intet nu smiley derfor jeg hellere må sælge den inden den begynder så småt igen

  • #3   8. okt 2010 Nej men den er kun vejledende derinde, men havde selv en alfa som blev sat til 75.000 kr. nysynet derinde, så jag satte den til 65.000 kr..

    Havde den i et år stående og var flere steder, og da jeg satte prisen gevaldig ned, så røg den for 35.000 kr... så alt er jo relativt, og hvis jeg ikke havde solgt den dengang så ville jeg enten have haft den endnu, ELLER fået den fulde pris, for det handler jo også om HVEM der lige står og mangler sådan en bil du har...., for selvfølgelig er der en køber bare prisen er rigtig....

    Har enda prøvet en bil jeg ikke kunne sælge, og jeg fik at vide at den var for billig, så satte den 25.000 op, og så røg den omgående..

    Men biler bliver desvæære bar ikke mere værd af at stå stille.... og blive ældre... ;-))


  • #4   8. okt 2010 hehe det er fuldstændig rigtig smiley gjorde det samme med en mondeo jeg havde engang .. havde sat den billig til salg til 25000 bare fordi den sku væk nu.. men ingen ville købe den .. de trode den fejlede alt muligt.. så satte jeg den til 45 og så gav jeg et afslag på 10 smiley så det var en go handel smiley

Kommentér på:
hjælp til pris på fiat ducato varebil

Annonce