{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

SKRIV dog en pris! {{forumTopicSubject}}

Undskyld "stort" skrift

MEN er jeg den eneste der er ved at være GODT træt af folk, der simpelthen fisker herinde?

Kan simpelthen ikke tage BG's marked seriøst længere. Når folk skriver til mig herinde fra, så kan jeg ikke engang tage det seriøst. Endten skriver folk ikke en pris på deres bil osv, for at se om andre vil komme med et bud, der er over den de selv har sat (OGSÅ når man spørger, så er det SÅ HEMMELIGT! at han sender prisen over PM!)
TAG DOG OG bliv voksne ? Er det bare børn efterhånden der leger herinde?
"Du ejer grisen, du har prisen" Så smæk dog en pris op, så kan man tage den derfra.

ELLER folk der skriver, de vil komme, giver et bud på ens bil, man tager kontakt, også venter, og der sker ikke en skid!

Undskyld jeg lige kommer med et udbrud, men syntes sku at folk skal til at tage sig sammen, mht markedet, hvorfor skriver man ikke en pris?!

Det sjove er så, at hvis den samme bil er på DBA, så har de en pris, men ikke herinde! Nej da! Det kan man jo ikke, for så kan man ikke fiske efter en pris.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKRIV dog en pris!
  • #1   17. okt 2010 DU HAR FAT I NOGET DER

  • #2   17. okt 2010 hvis det er sådan så lad være med og se på anonncen så enkelt er det

  • #3   17. okt 2010 sådan har det jo været længe... så længe at svenskerne er begyndt på det samme....

    http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=69759


  • #4   17. okt 2010 5000

  • #5   17. okt 2010 Lad være med at se på annoncen, uha det hjælper :S?

    Self kan jeg det, men syntes da at det er "latterligt"
    Bare fordi det er dumt, skal man så hvergang bare "lade det ligge" :S?


  • #6   17. okt 2010 hahaha Kong gulerod! PRÆCIS! Det sådan det burde at være med benzin! smiley

    DU IK' DUM LIGESOM MIG!!! !: ehmm ? Hva end du har indtaget smiley Vil du så dele ? For forstod ikke lige meningen i at du skulle skrive 5000 smiley


  • #7   17. okt 2010 Kan kun give dig ret smiley

  • #8   17. okt 2010 Nej jeg tror sku du er den eneste der har det sådan, desværre smiley

  • #9   17. okt 2010 1234!!!!

  • #10   17. okt 2010 Præcis Dr. House
    Så kan man jo også tage pis på dem, og skrive til dem der kun skriver 1234 om vi ikke kan runde op/ned og kun give 1200 eller noget i den stil smiley

    Sku sjovt nok, når folk skriver en bette pris, som 20 kr eller noget.


  • #11   17. okt 2010 Overskiften... Skriv en pris.. og det gjorder jeg smiley

    Dårlig/sort humor.. er altid skønt en lørdag nat smiley


  • #12   17. okt 2010 hahah! smiley Ja ok, så langt tænkte jeg ikke lige, da jeg skrev en overskrift! smiley haha, tager sku hatten af for det du!

  • #13   17. okt 2010 Uha ja, byder normalt 25 kr.... Så siger de bare "solgt", og jeg kan kun tænke "fjols", de løber altid fra deres lovning om en pris på 25 kr smiley

  • #14   17. okt 2010 jeg syntes det latterligt de ik kan skrive en pris smiley

    for uanset hvad, har man altid en ide om en ca pris..
    de gange hvor jeg er meget i tvivl om hva den er værd, tænker jeg bar på den pris jeg gerne vil have.. og så må man se hva folk byder.. siger de man er total idiot og tror den er lavet af guld.. så har man nok sat den for højt smiley


  • #15   17. okt 2010 ... og er den solgt på 1 time, var den nok sat for lavt...

  • #16   17. okt 2010 Synes også at det er pisse irriterende! :S men man kan ikk komme uden om det!

    http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1080528


  • #17   17. okt 2010 Kunne seriøst ikke være mere enig....

  • #18   17. okt 2010 Men jeg hader satme også alle dem der skriver "DANMARKS BILLIGSTE" eller en anden klasikker "DANMARKS FEDESTE" - Jeg hader dem, fordi det var de ikke en skid om...

  • #19   17. okt 2010 Dalsgaard, en fejl fra min side, da jeg altid plejer at sætte pris.
    Så takker sku for det! smiley

    DU IK' DUM LIGESOM MIG!!! !: Jamen det er jo lige det! Man har jo næsten altid en pris man gerne vil have. Har man sat en for høj pris, så bliver det jo bare som du siger.
    Nogle gange, så sætter man også en pris, alt efter stand, km osv, og hvordan den er! Så kommer der generelt altid en idiot, og giver en pris man kun kan grine af!
    ex 10.000 krs bil, så kommer en og byder 3-4.000 for den...
    Halvdelen...


  • #20   17. okt 2010 Pris er relativ ting ?
    Man kan ikke have liste pris på brugte ting .det er meget enkelt at forklare efter min mening .
    To biler kan ikke være ens hverken stand eller pris .selvom de kostede det samme fra ny af.
    Det drejer sig om hvad stand bilen (delen)er lige nu ? om det er skiftede nye dele ,km ,udstyr,generalt alt kan være enten udskiftet eller slidt ,ny lakeret,rusten,flænge i ruden osv,det kan godt være at man er lige glad hvorden bilen ser ud bare den er billigt, men det er din syns man ikke .derfor prisen kan variere næsten dobbelt.
    Bare at køber og sælger bliver enige om prisen .så skid med hvad nabo siger ,du har betalt "ALT" for meget osv.jeg kunne skafe den billigere eller såden noget omgang pis.
    Det kan godt ske du kunnne have købt billigere men i sidste ende bliver for dyrt så man bliver bagklog.Det kan jeg ikke bruge en pris til noget.
    Til at vurdere om pris er rigtig eller ej skal du have lidt ( meget )viden om hvad tingene koster at lave i Dagens Danmark ,reserve dele eller arbejds lån ,hvad tid det tage at udbedre skader osv,Ved man ikke det så skal man have hjælp af folk der har forstand på .FDM eller nogen lignede.
    Eller skal vi slå en strej over alt der er nys og under år 2005 koster 15000 kr og forsikrins selfølgelig er med .:) det vil være nemt og billigt og alle vil kunne være med . nice (komunnisme)





  • #21   17. okt 2010 hehe, det kan jo ske smiley synes nu mere som du selv skriver, at det er latterligt at folk skriver pm! :S også 1234 priser!

  • #22   17. okt 2010 Præcis Dalsgaard.
    Var lige inde og se på en bil herinde.
    Der var mange der havde skrevet, Pris pris pris.
    Og han har optil FLERE gange skrevet "PM sendt"
    Jamen hvorfor kan han ikke spare tiden og skrive en pris?
    Hvorfor være så hemmelighedsfuld? I sidste ende prøver du vel at sælge din bil/del, så hvorfor ikke sætte en pris, så folk måske er mere interesseret.
    Går tit væk fra annoncer uden pris.
    Siger ikke at man ikke skal "prutte" om prisen, det andet. MEN når der ingen pris er, så den vel gratis?


  • #23   17. okt 2010 så sælg jeres lort et andet sted..

  • #24   17. okt 2010 I'm with SteinSwagger

  • #25   17. okt 2010 Priser kan være fløjtende ligegyldigt, så længe der konstant sidder tabere herinde og underbyder folks ting.. For er der noget der er trætende, så er det satme at sidde og svare folk, der bevidst sidder og underbyder. HAr godt nok mange på min filterliste for tiden, da jeg er MØGTRÆT, af at høre på deres lort i mine annoncer..

  • #26   17. okt 2010 BDOG det har du ret i .
    Dem der kommer og kigger på for de buder er noget værd ,alt andet er spild af tid,i de fleste handler bliver man enig om pris når man stå over for hinanden.og har mulighed til at forsvare pris ,


  • #27   17. okt 2010 generalt bg´s brugere(nok 80%) fatter ikke at læse en annoncen, ligegyldigt om man skriver ingen bytte, eller ring, der bliver ik svaret her.. osv... ja så ligger der 10 beskeder, om man vil bytte, eller der kommer en sms... JAMEN FOR SATAN... RING DOG, MAN KØBER SKU DA IK EN BIL OVER SMS,...

    dette forstår folk ikke her inde, på en uge, har jeg indtil nu, ikke svaret 23 beskeder på den audi jeg har til salg, da der står i annoncen de skal ringe, det er simpelhen for useriøst..... sån er det desværre her inde....

    og til de 1234 priser, det er totalt useriøst, og dem der skriver byd. så byder man, så får man at vide, at det er underbud..... jamen hallo... så skriv dog en pris med bud over et beløb.... ja der er mange ting, der kunne rettes op på, og det væreste af det hele, man betaler for det,...!!



  • #28   17. okt 2010 hvis man kun vil ha at de ringer, så kan man jo når man opretter annoncen vælge at der ikke skal være mulighed for at skrive de beskeder...

  • #29   17. okt 2010 kong gulerod... ja det er da rigtigt, men så ligger de bare privat beskeder, så er det lige fedt...!!! så håbløst...!! meget nemmere ik at svare..

Kommentér på:
SKRIV dog en pris!

Annonce