{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skriv dog hvis din bil er en van
  • #1   13. okt 2010 hvorfor er det du føler behovm for at belemre os andre, med dine problemer latterlige problemer?

  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #2   13. okt 2010 kan kun give dig ret, samme på bilbasen osv at folk ikke fatter at deres varevogne IKKE hører under personbiler!

  • #3   13. okt 2010 Jeg er faktisk enig. Jeg har selv samme problem. Gider sgu ikke hæve en bil med håndværkerplader.

    Men det er nu ikke noget, jeg hidser mig op over.


  • #5   13. okt 2010 Prisen indikere jo om det er van eller ej.......

    Nogle ting giver i min verden sig selv.....


  • #6   13. okt 2010 hvorfor tror du???måske for at opfrodre lidt til at man lige skriver Van i overskriften.....så spar mig for dit latterlige indlæg

  • #7   13. okt 2010 morten p... du har delvist ret smiley men vi er jo nogle der ude der jagter et godt tilbud..

  • #8   13. okt 2010 Hartmann det ændere jo ikke på han skal ind på hver enkelt og kigge alligevel, kan da godt forstå det er pres, og så er 2/3 af bilerne herinde uden priser.

  • #9   13. okt 2010 Hartmann hvad var det du ikke for stod i at jeg ikke gad kigge billeder igennem på biler der ikke er noget for mig?

  • #10   13. okt 2010 Folk har nogle gange fantasipriser på deres biler, så det er ikke altid let at vurdere ud fra prisen.

    Det er bøvlet at skulle åbne alle annoncer for at finde ud af det. Man ville kunne sortere mange fra, hvis det stod i overskriften.


  • #11   13. okt 2010 men nu er det jo altså heller ikke noget jeg ligger søvnløs over....
    og nu er det jo så også extra skidt på altea..


  • #12   13. okt 2010 Umiddelbart vil jeg ikke mene der er mange Altea på hvide plader herinde....

    Og nej, ved hurtig søgning på Seat Altea kan jeg ikke se en eneste hvor prisen er så høj at den bør være på hvide plader.-)

    Tværtimod er der en så billig at den undre mig er på hvide skilte......


  • #13   13. okt 2010 En gulpladet Altea fra 09 koster vel det samme som en hvidpladet fra 05, så det er lidt svært at se forskel ud fra prisen.

  • #14   13. okt 2010 så skal du nok kigge igen.... har da funder nogle hvide plader til ca samme priser som gule bla på DBA...

    har fundet nogle til omkring 150k på hvide, her inde skal jeg gule til omkring 125-30 hvis man var heldig kunne det godt være på hvide plader Privat salg


  • #15   13. okt 2010 Og igen.... begrænset hvor mange 2008-2009 Altea der er herinde,hvis i det hele taget nogen??

    Prisen indikere rimelig tydeligt hvilke skilte den er på,uanset om det er Altea, Touran eller lign "populære" gul plader..

    Det er nok bare mig der er miljøskadet af at arbejde i faget med salg og indkøb hver dag i mange år...... Nogle ting giver i min verden sig selv:-)


  • #16   13. okt 2010 Hvordan skal man kunne vide, om det er en 06'er eller en 09'er alene ud fra prisen?

  • #17   13. okt 2010 Nu taler jeg ikke om DBA, men om BG.....

    DBA og bilbasen er da rimelig nemt, søg under ´"gulplade" på DBA eller varevogn momsfri eller varevogn + moms på Bilbasen......


  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #18   13. okt 2010 Nej morten folk sætter stadig deres kassevogne ind under personbiler

  • #19   13. okt 2010 nej det gør jeg skamheller ikke ... men sammenligner da priser bade på bilbaseb,dba og BG osv...

    men som sagt kigger jeg også på andre biler hvor man nogle gange ikke ved hvad de skal koste gule plader eller ej..

    man kan vedde og dreje det ligeså mange gange man vil, men det ændre ikke på at det ville være nemmere for alle hvis man skrev VAN i overskriften...


  • #20   13. okt 2010 Har du rimeligt styr på prisen vil du nok vide hvad en 2008-2009 model koster....

    Enig i at mange har fantasipriser,og personligt ville jeg ikke giver mere end omkring de 60-75000 for en 2005-2006 Altea eller Touran på gule plader.... det er prisen de handles til engros.



  • #21   13. okt 2010 vende skulle der bla stå....

    og helt enig med Emil


  • #22   13. okt 2010 Forstår du overhovedet hvad jeg spørger om? Jeg er nødt til at spørge, for ... jeg siger jo netop, en 09 gulplade sagtens kan koste det samme som en 06 hvidplade. Hvordan ser man forskel?

  • #23   13. okt 2010 okay også mener du ikke at 120-130 godt med lidt god vilje kunne være på hvide???

  • #24   13. okt 2010 Det er vi da enige i, en overskrift ville da hjælpe...eller blot at folk kategoriserede deres køretøj korrekt...

    men syntes nu ikke det vrimler med gulplade biler på DBA's eller Bilbasen's "personbils" annoncer..

    Ihvertfald ikke noget der er generende formig, jeg bruger da de respektive sider i 4-6 timer hver dag...


  • #25   13. okt 2010 nu er det jo også hovdesaligt her problemet er

  • #26   13. okt 2010 BAY... Er du klar over at på både DBA og Bilbasen står der årgang,km,model inde i annonceoversigten??

    Hvor er så problemet i at se forskel i årgang på en 2009 kontra 2005???

    Det står skrevet i annonceoversigten allerede inden du klikker ind og ser annoncen..... Med mindre man er ord & tal blind kan jeg virkelig ikke se hvordan det kan være et "problem" at gennemskue!!!

    En 2009'er der står til en 2005'ers pris er vist rimelig logisk at placere i nummerplade farve:-)


  • #27   13. okt 2010 Jeg har lavet søgningen her på BG, syntes stadig ikke der er nogen der prismæssigt indikere at det absolut er en hvidplade........

  • #28   13. okt 2010 Så er jeg nødt til at spørge:
    Er du klar over, vi snakker om marked her på bilgalleri?


  • #29   13. okt 2010 Så er jeg nødt til at spørge....Har du læst alle indlæg?? Nej åbenbart ikke...


    Det er både DBA, Bilbasen og herinde han taler om... og som skrevet tidligere, hvor mange 2008-2009 Altea eller Touran er der tilsalg herinde???

    Igen, nogle ting giver i min verden sig selv..... det her er BG du taler om, ergo er gennemsnitsalderen ikke synderlig høj og det de har råd til er 2005-2006- i sjældne tilfælde 2007 gulplade Altea...

    Det er jo kun fattigrøve der kører på gule plader.....hehe


  • #30   13. okt 2010 Der er ingen grund til at blive usaglig, fordi man tager fejl ...

    Han opretter tråden for at brokke sig over markedet herinde - ikke de andre steder.

    Jeg har jo ingen chance for at vide, hvor mange, der er til salg fra 09, fordi det ikke fremgår af oversigten.


  • #31   13. okt 2010 Bay... tror lige du skal læse de indlæg igennem igen... der står både DBA, Bilbasen og BG...men MEST BG:-)

    Der er ikke nogen der bliver usaglig, det er såmænd dig der´ikke læser alle indlæg ordentligt:-)

    Jeg mener stadig at jeg ved og de fleste burde vide, at der nok næppe er 2008-2009 til salg herinde i større mængder..... Der er BG bare ikke stedet at søge efter de årgange..


  • #32   13. okt 2010 Der tales fra min side kun om Bilgalleri, da det var det, der åbnede diskussionen.

    Du bekræfter jo netop mine argumenter ved at sige, der ikke er så mange herinde. Så er det jo netop, man åbner 80 % af annoncerne forgæves.


  • #33   13. okt 2010 Hvis du søger efter 2008-2009 udgaver fordi de måske kunne være det udfra den fastsatte pris?? Men samtidig godt ved der ikke er nogen herinde...ahhh,come on.

    Hvis man godt ved der ikke er nogen, hvorfor så søge efter dem her og ikke på DBA, BB, BZ osv...


  • #34   13. okt 2010 1. Der er NOGEN herinde, bare ikke mange. Det gør dem bare endnu sværere at finde.

    2. Det er lettest at finde en herinde, der vil bytte. Men det er jo for så vidt irrelevant.


  • #35   14. okt 2010 enig med bay.... det drejer sig om BG, bilbasen osv var meget sekundert for det kan man jo soterer, men afligevel sniger der sig nogle guleplader ind under personbiler...

Kommentér på:
skriv dog hvis din bil er en van

Annonce