{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Tor E
Tor E
Tilmeldt:
21. jun 2009
Følgere: 10 Biler: 20 Emner: 81 Svar: 1.376

Skriv nu bare prisen på bilen ! {{forumTopicSubject}}

Hvor er det dog belastende folk ikke sætter pris på deres bil, så er der også dem der skriver BUD - er det en gættekonkurrence ?

Er det virkelig kun mig der finder det underligt, tænk hvis man skulle gætte priserne ved købmanden - Ej, folk har altid en pris i hovedet, hvorfor så ikke skrive det istedet - man vil jo heller ikke skambyde, men bare en ca pris er da absolut at foretrække.

Bare en tanke !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skriv nu bare prisen på bilen !
  • #1   25. maj 2013 Synes godt nok også det er træls, man aner jo ikke hvad helvede man skal skrive, og det man som regel siger pisser dem tit af. Så svært er det heller ikke at vurdere en bil og sætte pris, og om den er sat lidt for høj eller lav, så kan man da give et mere konkret bud i stedet for det gætte pis.

  • #2   25. maj 2013 Nemlig, Mads !


  • #3   25. maj 2013 skriv du roligt 16.000kr afhentet imorgen på min annonce, så er den din smiley

    spøg til side, hader det også selv, springer bare over dem uden pris.


  • #4   25. maj 2013 GM@ Ja, det gør jeg også, tænker bare over hvad både sælger og køber går glip af, man gider bare ikke tjekke 40-50 annoncer på noget man kunne være interesseret i, bare fordi sælger ikke lige har en pris, eller hans pris er så urealistisk at han ikke tør skrive den, så kan man jo altid gi en sviner hvis det er et skambud - DET GIVER INGEN MENING smiley

  • #5   25. maj 2013 Det er spild af tid sådan noget. Jeg forstår at man siger bud på reservedel som er brugt, men ikke på biler når man alligevel har en ca pris.

  • #6   25. maj 2013 Kan BG Admins ikke aftale med ledelsen af sitet der SKAL være en pris ?

  • #7   25. maj 2013 Mailer Bazoom imorgen/senere idag

  • #8   25. maj 2013 som du selv er inde på, så tror dem uden pris at de har guld mellem hænderne, så det er vist kun dem der går glip af noget

  • #9   25. maj 2013 Man gør det jo nok i håb om at få lidt mere for bilen .. Har de nu 30K i hovedet og en tumpe byder 35K

    Man ja det er pisse træls når folk ikke skriver en pris og ellers giver en sviner når man smider et fair bud

    Men OK BG er vist ikke det rigtige sted at handle bil .. Enten er de alt for dyre ellers er der noget fusk af den ene eller anden art


  • #11   25. maj 2013 J S KM tal er nu ikke så farligt hvis bilen er passet

    Køre selv i en med 260Kkm på klokken.. Ingen mislyde går perfekt i motor og bruger ikk en dråbe olie


  • #13   25. maj 2013 Er til dels enig med dig, men efter jeg har sat bilen til salg herinde og selvfølgelig skrevet Pris ved, så er der stadig folk der byder det halve af prisen og bytte med deres gamle campingvogn, så det nytter lige lidt efter min mening. Men galleriet kunne starte med at lave om på måden at oprette annoncer på, så ALT info skal indtastes ved oprettelse, samt at man skal lægge link til nummerplade.net hvis det er muligt.

  • #14   25. maj 2013 Du kan heller ikke tvinge folk til at skrive en pris smiley
    For halvdelen skriver jo allerede 1234 eller 123456.

    Men ja jeg hopper selv over annoncerne, så vil de jo ikke sælge smiley


  • #15   25. maj 2013 jeg søger altid imellem 1235 og så fx. 10.000 eller hvilken prisklassejeg søger i,så kigger jeg ikke engang på dem i oversigten.. Hvis jeg var HA ville meget af m,in tid gå med oprydning i marked!!!

  • #16   25. maj 2013 Problem løsningsforslag når man søger bil angiv pris 1 krone så slipper man for at se dem. Også kan de der elsker gætteleg hygge sig med det.
    Der skal jo være plads til alle


  • #18   25. maj 2013 Det der er mest irriterende ved de annoncer er når man kommer med et ganske realistisk bud, så flipper sælgeren helt ud. Der bliver kun skrevet BUD i annoncerne for at sælgeren en eller anden klovn byder mere end lortet reelt er værd. Hvis jeg kan læse i kommentar feltet at sælgeren er komplet urealistisk omkring de bud der måtte komme, så underbyder jeg groft bare for at irritere ham.

  • #19   25. maj 2013 Jeg kan ikke forstå det pisser jer af. Det er vel ikke jeres biler og i det tilfælde må folk jo selvom, hvad de skriver i deres annoncer. I er kan jo bare gå uden om annoncen, den eneste det reelt går ud over er sælger som ikke får solgt sin bil.

  • #20   25. maj 2013 Hvis man skriver byd, hvilket jeg selv gør, så skal man også være forberedt på dem der skriver 500kr og hvis ikke man så har nosser nok til at sige at prisen dr betydlig højere, men derimod bare flipper ud og kalder andre idioter, så skal man lade vær !

    Ofte ved jeg ikke hvad jeg forlanger for tingene og så skriver jeg byd og håber der kommer noget jeg kan bruge smiley


  • #21   25. maj 2013 Ja skal jeg byde på noget kører jeg på bilauktionen eller logger på eBay
    Hopper over de annoncer herinde fordi de forventer alligevel at få ca 40% over forhandlerpriserne...


  • #22   25. maj 2013 JeresOldemor@ Tror ikke du har forstået hvad det handler om, nemlig IKKE at skulle spilde tiden når man søger biler, og derfor kan tanken jo falde på om man går glip af noget, nu hvad man ikke lige behøves at tjekke alle de annoncer uden pris - folk må helt og aldeles selv om hvad de skriver i annoncen, desværre er det åbenbart svært at prissætte en bil, skrive hvad den har kørt, om tandrem er ok - men de kan godt bruge 10min i Photoshop på at sløre plader, det giver jo ingen mening !

    PS JeresOldemor, det var ikke et angreb på din kommentar, kun for at give en forståelse for hvad jeg mener med selve tråden !


  • #23   25. maj 2013 Nu tager jeg mig selv som eksempel. Når jeg skal kigge noget la det være bil. Det kan være en peugeot 206 hdi fra 03. Sådan en ligger mellem 30 og 50 kilo.
    Det viser et hurtigt klik hos en forhandler som eksempel. Så sætter jeg prisen på 25 og 55 og der ved eliminerer jeg anoncer som frk byd for jeg vil ilke købe for billigt og ej for dyrt
    På den måde vil jeg efter min mening også lave et beder køb for en person som udfylder sin annoncer med pris og ordenlig tekst er også interesseret i en rigtig handel


Kommentér på:
Skriv nu bare prisen på bilen !

Annonce