{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

kenneth c
kenneth c
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 94

Sporing nødvendig?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har sænket min bil og derefter været til sporing med denne...

Da den blev ved med at trække til siden skiftede jeg mine dæk og fælge da disse ifølge mekanikeren var meget skæve.

Nu trækker bilen mindre til siden..

Men er det nødvendigt at køre til sporing med bilen igen, fordi jeg har skiftet dæk og fælge??....

Eller skal problemet med at bilen trækker til siden findes et helt andet sted???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sporing nødvendig??
  • kenneth c
    kenneth c Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 94
    #1   30. nov 2005 Men det ku jo godt være at styretøjs udmålingerne blev foretaget ved hjælp af dækkene / fælgene??

• #2   30. nov 2005 dine dæk er de retningsbestemte da det godt kan smutte at man sætter dem rigtigt på og hvis de så rotere den forkerte vej kan det medføre at den trækker skævt.. men hvor har du fået den sporet?? det kan jo også være at de ikke har gjort det rigtigt??? men prøv at starte med at tjekke lufttrykket........

• #3   30. nov 2005 og er fælgene blevet afballanceret...???

• #4   30. nov 2005 Jeg sænkede min bil både for og bag, og fik efterfølgende af vide at en sporing ikke var nok, når der var skiftet begge steder. Der skulle en 4-hjulsudmåling til, og det er åbenbart ikke alle steder de kan lave det. Mener det var hos Euromaster jeg fik det lavet.

• #5   30. nov 2005 det kommmer an på om den både kan justeres for og bag hvis man kun kan justere camber ect..... foran er det ikk nødvendigt med en 4hjulsudmåling..... men f.eks. hvis man sænker en bimmer er det nødvendigt at den bliver 4hjulsudmålt da man kan stille camber ect..... både foran og bagpå......

mvh

• #6   30. nov 2005 Man siger som regl også at en sænkning kan ændre på sporingen.. Så derfor kan det være en god idé at få bilen sporet hvis man sænker den og smider brede fælge på og den trækker.. smiley

Kommentér på:
Sporing nødvendig??

Annonce