3.346 visninger
|
Oprettet:
Masser af stenslag hvad gør jeg?? {{forumTopicSubject}}
Jeg er total rassende har lige været ude og kører og imod mig (på en smald vej) ja der kommer der en lastbil fra park og vej, fuld skrald imod mig, og han smider så lastbilen ud i rabbaten og dervede smider han lige et ordenlig ha grus i smasken på mig, hvilket resultere og store dybe stenslag på hjelm, tag og skærm!!!!!
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 48
med hensyn til at få hans forsikring til at dække det må nogen af de mere forsikrings kyndige personer træde til.
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Ringet til kommunens park og vej. og spurgt til forsikrings selvskab samt føre af bilen på pågældene tidspunkt.
Og evt. mailer bekraftende fra kommunen hvem der har ført bilen og at bilen har været der på dette tidspunkt, trods du havde billede af den.
Så skulle forsikringen dække da han ikke må køre med noget uden at det er overdækket i følge loven.
Skulle kunne ses på billedet selvfølgeligt, hvis det kunne ses.
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 5 Emner: 147 Svar: 892
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 38 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 3.635
Så meget vigtigt, en anden gang sæt efter dem, og få en form for bevis på at de påtager sig skylden!
Min er ødelagt for 20.000 UDEN arbejdsløn bare pga stenslag.. Så det kan hurtigt blive dyrt!
jun 2004
Eller havde man stillet sig op og sagt hey, vent lige lidt, dette er ikke i orden, jeg føler mig stødt og du har overskredet mine persponlige grænser, du skal slå MEGET hårdere, det plejer jeg sgu da :o) haha...
Ej så havde man da lige hoppet i struben på fedberg og lavet blodpølse af ham.
mar 2005
okt 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 304
tror du ikke bare at du skal ærge dig over at din bil er ved at være ramt af tidens tand, og ligner alle andre biler som har kørt på de danske lorteveje.
jun 2004
Det er ikke brugbart i retten af du får en underskrift på han åtager sig skylden, han kan bare påberåde sig chokeret over hendelsen eller sige at han blev så overfuset at han ikke tænkte klart.
Pigerne kan bruge den med at de følte sig presset elelr i en truende situation og så falder den til jorden.
Det er ALTID vidner det drejer sig om i sådanne forsikrings sager.
Vidner vidner vidner.
mar 2005
okt 2010
ikke ved forbikørsel. og ja jeg er 33, og har kørt siden jeg var 18, og har fået rigeligt af stenslag, men sku ikke fra siden
jun 2004
Og ja de kommer nok ikke lige fra rabatten, de kommer fra vognlæset sikkert.
Noget helt andet er at din egen bil kan ikke fysisk muligt samle sten op som rammer din forrud, det kan han sagtens, dermed er det ikke i sig selv en årsag der skal føre bevis byrden at han har været ude i rabatten, det er for så vidt under ordnet, alt du skal bevise er at det er ham der var skyld i dit stenslag og man skal som belist altid køre forsvarligt på en sådan måde at man ikke laver hverken opsprøjt fra vandpytter og eller muder og sten fra grus osv.
Så bare det at du kan bevise i var de eneste på dette sted, er i princippet nok, hvis man har en forsikring der gider kæmpe for en, men det vil de færerste hvis de kan undgå det elelr med mindre det er direkte oplagt.
mar 2005
mar 2005
okt 2010
så skal du også betale, hvis du kører over en sten der ligge på vejen, og laver stenslag i den bagveds kørende rude.
sep 2004
Følger: 53 Følgere: 51 Biler: 6 Emner: 575 Svar: 2.148
Jeg kan sagtens ringe til kommunen hvilket jeg også har tænkt mig at gøre, men for nok bare det svar " det kan enhver ringe og sige " så ja må bare til maleren..
Men skulle jo rase ud et sted
mar 2005
Men det pudsige er, at det kun er gået udover fronten på min, ikke forskærme, eller dør..
Og vil sige jeg kørte forsvarligt, havde set hvor hurtigt han kom og er MEGET øm overfor min bil, som desuden kun havde kørt ca 1000 km siden den blev omlakeret, så jeg kørte ud til siden og ventede på at han sku passere og så mente manden jo åbenbart ikke det var nødvendigt at tage farten af, for der var jo pludselig masser af plads
mar 2005
mar 2005
jun 2004
Det er altid rat at kunne bevise med et lilel video klip hvem der har været naren og hvem der har været englen.
Det er bare noget frygteligt lort når man altid råber op og glemmer man kan høre sig selv på videoen når man sidder og klinker med flaskerne og rækker bajserene forbi kammeraet :o) eh det gas :o)
mar 2005
Men haha havde jeg haft kamera i bilen der, havde de nok også opdaget at jeg efterfølgende kørte meget uhensigtsmæssigt for at indhente idioten og så havde de også fået mit råben og skrigen med da jeg fik blokeret vejen for idioten.. så havde nok vakt nok usympati ved dem der sku vurdere sagen, at jeg alligevel sku betale selv..
jun 2004
Så ikek noget med hassaderet håndbremse vendigner ind foran modparten og slæbe ham hende ud på køler hjælmen og give dem en olfert :o)
Masser af stenslag hvad gør jeg??