{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Mads C
Mads C
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Køb af Mini Cooper? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer at købe en Mini Cooper 1.6 fra 2004. Den har gået 110.000 km og står til ca. 140.000 kr.
Den virker umiddelbart meget velholdt, men jeg mangler dog stadig at se den live.

Virker dette som et rimeligt tilbud og er der nogen der har erfaringer med denne model?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Mini Cooper?
  • #1   24. nov 2010 lyder rimelig billigt vi har lige haft en på arbejdet godt nok en 2006 der havde kørt 130000 den blev solgt for 218 engros

• #2   24. nov 2010 hmm jeg har kørt i sådan en copper et par gange, og må sige at jeg på INGEN måder er imponeret smiley ikke en bil jeg vil have længere ihvert fald. Men jeg ved ikke hvilken årgang den er, og det kan jo også være det bare lige er en mandags model smiley så du må bare ud og ha en prøve tur!

• #3   24. nov 2010 jeg syntes sQ de køre godt og lægger godt på vejen

• #4   24. nov 2010 de ligger rigtig godt på vejen, i sving og sådan.. men indeni er den meget plastik-agtig.. jeg arbejdede for et biludlejningsfiema en overgang, og der havde vi en masse af dem, i alle versioner.. og cooperS er pisse sjov.. men de andre er meget skuffende.. plastikken knager og virker generelt meget "billigt"..

Personligt er jeg ikke så meget til designet, ville hellere ha en Bettle, hvis jeg sku ha en "mode" bil i den prisklasse....

• #5   24. nov 2010 Jonas G - ja det var på samme måde jeg følte den - meget plastik agtig og dårlig kvalitet inden i. og det kunne køre egenskaberne ikke rigtigt opveje synes jeg ikke hehe smiley

• #6   24. nov 2010 Jeg har kun prøvet en Cooper S, men den var lige rigeligt livlig når det var regnvejr, der skal ingenting til før den stamper i jorden, selvom der er esp. Og det er der bestemt ikke meget fremdrift i, den slider bare dækkene.
    Men ja, den er det sjov, men dyr i forhold til lignende biler af samme størrelse og årgang.

• #7   24. nov 2010 Men prisen for bilen lyder umiddelbart ikke slem, men kig på bilbasen.dk og bilpriser.dk og sammenlign med tilsvarende biler.

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #8   25. nov 2010 Ok!

Tak for svarene! Jeg vil gå i tænkeboks...

Kommentér på:
Køb af Mini Cooper?

Annonce