{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.512 visninger | Oprettet:

Stor regning {{forumTopicSubject}}

Min kone og jeg har for nyligt anskaffet os en Peugeot 307 hdi stc. På en længer tur går den i stå og melder anti pollution error. Jeg får den fragtet til en lokal mekaniker jeg ikke har brugt før, men han reklamere på hans hjemmeside med at han laver både nye og gamle biler. Han ringer til mig og siger hen har skiftet speederen og da jeg henter bilen lyder regningen på 5,75 timer plus en brugt speeder. Jeg synes det er mange timer, men han siger det tager lang tid at fejlsøge på moderne biler. Efter 100 km går bilen i stå igen med samme fejl. Jeg ringer til mekanikeren og han siger denne gang at jeg skal køre den til Peugeot. Peugeot fejlsøger en halv time og konstatere det er styreboksen og skifter den. De fortæller også at fejlen aldrig har haft noget med speederen at gøre. Det har blot været held at boksen er blevet nulstillet så den kunne køre lidt igen. Nu sidder jeg og ærger mig over at have givet den lokale mekaniker 4000 for ingenting. Hen vil sætte den gamle speeder på igen og give mig de 700+moms tilbage, men vil ikke give sig med de 5,75 timer til fejlsøgning. Har lidt på fornemmelsen at han har taget munden for fuld o måske allerede efter en times fejlsøgning eller 2, burde have henvist mig til Peugeot, før regningen løb løbsk. Har jeg nogle muligheder for at få nogle af mine penge tilbage? Eller er det fair nok med de 5,75 time uden at have afhjulpet fejlen?
Mvh Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor regning
Kommentér på:
Stor regning

Annonce