{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Stålfælge med vinterdæk. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Står i samme situation som de fleste herinde - Skal ha anskaffet mig nogle stålfælge med vinterdæk.

Har en Honda Civic fra 1998.

4x100 // ET45 // Nav 56,1

Det sidste - Nav 56,1 - Skal det forstås sådan at jeg kun kan købe stålfælge med præcis det navmål? Eller kan jeg købe stålfælge med 56,1 eller større og så sætte dem på.

Er lidt blank mht til lige det navhalløj.

Mvh Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stålfælge med vinterdæk.
  • #1   30. nov 2010 vælger du større skal du have centreringsringe på, da du ellers risikerer at rattet ryster (som en dårlig afbalancering).

• #2   30. nov 2010 Du kan sætte nogle på hvor navet er størrer, men mange vil anbefale centreringsringe...
    Men hvis det øvreige passer, så kan du godt køre med stålfælge med tørrer navmål...

• #3   30. nov 2010 Men kan man godt få centreringsringe til stålfælge - Og hvad prisleje ligger vi i der ? Vil ikk have rattet skal ryste smiley

• #4   30. nov 2010 Hvis bolthullerne passer perfekt i de rigtige mål, så får du heller ikke noget der ryster på en stålfælg....

I gamle dage brugte men ikke centreringsfælge på stålfælge..

Jeg har ihvertfalt ikke mødt problemet endnu,,, det får man kun med fælge der er skæve eller ikke passer korrekt i hullerne...

Men centreringsringe kan nu fås i alverdens mål, men du kan også bare købe fælge der passer hvi du alligevel vil ofre på disse ringe....

Kommentér på:
Stålfælge med vinterdæk.

Annonce