fået kørt sidespejlet af ? {{forumTopicSubject}}
hej, jeg har lige fået kørt sidespejlet af min polo, den holder parkeret ude foran ved min lejlighed, jeg sidder og gamer, og kan så høre en lastbil er på vej forbi, og hører det sige knæk, og så vidste jeg godt hvad der var sket jo.. så løb hen til vinduet og skrev nummerpladen ned, det var en forvogn med anhænger på, og fik så kun nummerpladen på anhængeren, den afdeling jeg skulle snakke med ved politiet var lukket, så de kan fortælle hvem der ejer vognen, og jeg så kan få fat i vedkommende, men så er det jeg tænker hvad så hvis han bare siger det kender jeg ikke noget til? det var kun mig som stod og så på det, og jeg kunne ikke nå ud og få fat i ham?
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 55 Biler: 6 Emner: 2.087 Svar: 19.819
apr 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 916
det samme skete for mig den 7. januar 2010. da jeg havde min golf. den sag er endnu ikke afsluttet. jeg har selv måtte betale for spejlet ved vw.
modparten sagde at jeg kørte ud foran dem. derfor nægter deres forsikring at dække. det skal siges at jeg holdte i en venstre svingsbane da de kom kørende og ALT for tæt. jeg har vidner osv. men desværre nægter deres forsikringt at dække skaden.
Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
Her for et par måneder siden var der en idiot der så sig sur på mig, da jeg trak ind i inderste vognbane så tidligt det var muligt.... Men idioten var allerede igang med at overhale indenom i nødsporet... . Han fik så overhalet, kørte lige ind foran mig og knaldede bremsen i. så jeg ikke kunne nå at standse uden at bruge ham som stop-klods...
Gæt hvem der fik skylden??
Idioten sagde bare at han kom kørende og jeg kørte op i ham, fordi jeg ikke hold afstand..
Så det er som regel påstand mod påstand...
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 3.177
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.531
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 213
jun 2008
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 6 Emner: 75 Svar: 273
apr 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 916
fået kørt sidespejlet af ?