{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Hjælp til viden! {{forumTopicSubject}}

Hej BG.. smiley

Min nuværende situation er, at jeg studerer på Handelsskolen på HHX (højere handelseksamen) og er færdig om 2 år. I min fritid arbejder jeg med min ven, i "vores" værksted med lift osv. og reperarer biler og videresælger biler osv..

Jeg har altid haft interesse for biler osv. men det er selvfølgelig begrænset af hvad tid jeg har til at arbejde derude, da jeg som sagt går på handelsskolen.

Jeg er ikke så god "praktisk" endnu omkring biler, men altså kan vel lave en del arbejde, fx udskiftning af bremser (hvis det er med skiver :p) og andre småting..

Kunne godt tænke mig et sted hvor jeg eventuel kan læse lidt om teknik osv. bag en bil.. Regner også med at jeg ville være noget mekaniker med ejet værksted efter handelsskolen.. smiley

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til viden!
  • #1   26. dec 2010 Der er efter min erfaring ikke andet der duer end at komme ud og få hænderne i det, alle de gode tricks står ikke nogle steder, det er noget der kommer af erfaring, og uanset ville det tage år at læse sig til. At være mekaniker om 2 år med eget værksted, syntes jeg virker en kende urealistisk..

Og der er nu lang vej fra at kunne skifte skiver og klodser til at kunne lave biler. Det er vel nok noget af det mest simple mekanikerarbejde.

• #2   26. dec 2010 Du finder masser af bøger om motorlære på dit nærmeste bibliotek smiley

• #3   26. dec 2010 Autobogen kan lære dig en del.

• #4   26. dec 2010 Anders --> Det er godt beskrevet!!