{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gearkasse lexus
  • #1   30. dec 2010 Umiddelbart ville jeg nok tage kontakt til Gadbjerg Motorimport.. smiley http://www.motorimport.dk/
    Han gør meget i det japanske.. smiley

• #2   30. dec 2010 Må jeg spørge hvad den fejler.. jeg har rodet lidt i sådan en.

• #3   30. dec 2010 den begyndte at larme lige pludselig.. det er min fars,, den er passet og plejet i hovede og røv, med alle service... den har kørt 160, og fra 98´ han er 2 ejer på den

kassen er nu skilt af ved toyota, og der lå spåner inde i kassen, det var et stykke af gearkassen inde i, der var knækket af, og lexus dækker det ikke... flot..!! en så dyr bil, går i stykker er en gåde, og den er altid kørt som søndags bil, den har fået service 4 gange i dens leve tid, på gearkassen... og selvom den er fra 98, står den stadig som ny bil, overalt..!!

men hvorfor, et stykke alu kan knække af, inde i, er en gåde,

vi skifter så også til en ny olie køler, og slanger, for at være sikker , der ikke er noget tilbage, når den nye kommer på, men jeg tror vi køber en ny, en brugt kan jo også være def. selvom vi har fundet en der har kørt 67000km..

• #4   30. dec 2010 Jeg havde et problem med min, der knækkede den yderste tandkrands af oliepumpen i gearkassen, fuldstændig umotiveret.. der havde den gået 160.000km

Jeg undersøgte ALLE mulige steder om nogen havde haft bøvl med den gearkasse og selvom jeg forespurgte på my.is (en kæmpe international lexus IS side) så havde INGEN nogensinde haft bøvl, heller ikke dem der kørte med tryk, det eneste der ikke kunne holde til tryklading var koblingspladerne..

Men ud over det eneste problem, så skiftede den som den 100% skulle.

Det er godtnok en gåde at det er gået i stykker.. ved du hvilken del der præcist gik i stykker på din fars?

• #5   30. dec 2010 nej, jeg skal ud og se den, her på mandag... bilen kørte fint med det, dog kørte vi kun 10km, så bliv bilen sat i garage, da man jo ikke skal køre i en bil , med mislyde, når man ik aner hvor lyden kommer fra, det lyd næsten som en servopumpe, hvor der ikke var olie nok på, sådan en hyle lyd.. men den skiftede fint, og træk som den skulle, lyden forsvandt en smule, når den fik omdrejninger, og værst når den stod i tomgang

• #6   30. dec 2010 ok, jeg kunne ikke køre med min, da den ikke kunne skifte gear pga. manglende tryk.

Lad mig lige høre hvad det ender med.

• #7   30. dec 2010 ved der er nogle gode hugger sider fra sverige... men alt kan gå i stykker jo...

• #8   30. dec 2010 sådan en gearkasse skal ik gå i stykker på de km.... eftersom jeg kan forstå, er det en støbefejl... andet kan det jo ikke være, når der knækker et stykke af, inde i... kassen har aldrig været åben, og den er passet og plejet efter bogen, men vi ser... men der kommer nok bare en ny på, den koster 50000kr... siger de

• #9   30. dec 2010 Nej og den skal slet ikke gå i stykker når de har ry for at få +500.000kr uden at der skal røres ved dem, selv med tryk!

• #10   3. jan 2011 så fandt vi en fejl mere... det er en tand i oliepumpen, der er knækket... lyder som det samme som din

• #11   3. jan 2011 hmm ja, fuldstændig.. underligt at der ikke er andre der har prøvet det samme

Kommentér på:
gearkasse lexus

Annonce