{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

startspærre bypass?? {{forumTopicSubject}}

hej BG folkens.
Jeg sider i den lorte situation at jeg har glemt koden til min manuel startspære. grunden til dette er at min bil peugot406 fra 96 har stået i hi et stykke tid og jeg har slået hovedet engang, sån at min korttids hukommelse virker med ca. 40% og kan ikke finde den sedl hvor jeg havede skrevet den ned på smiley jeg er stadig lærliing så har ikke råd til at sende den ned så den kan blive lavet men er meget fix på fingerne, så hvis jeg fik lidt hjælp kunne jeg gøre det selv. (lyder mærkeligt men det reaelt nok) er ikke ude på at stjæle biler el. lign. mvh morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  startspærre bypass??
  • #1   2. jan 2011 glemte lige. at jeg selvfølgelig skal finde en måde og komme uden om startspærren så jeg kan få den pis bil startet!! smiley

• #2   2. jan 2011
    Det kan kun lade sige gøre hvis du piller boksen af, og finder en anden boks, der har en kode som du kender, så kan du køre med den boks i stedet. Ellers skal du ofre de små 1000kr, det koster at få låst boksen op, hos en der kan gøre det. Og så få pillet tastereturet fra så du ikke skal bruge kode mere.

Ellers er du ude i du skal have en anden boks Feks. Megasqurt, som kan monteres og stilles til bilen, men dette vil dog være en dyre løsning...

Kommentér på:
startspærre bypass??

Annonce