{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Fuck der sygt mann.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved man kan finde dele til biler som passer sammen , men men men...

Til Mitsubisi Sigma Syntes jeg det er mulit svært.. Eller indvikled..

Lige meget hvad jeg skal købe så skal nr og alt muligt lort passe sammen før de fungere sammen. Har godt nok fået det til at passe sammen osv, men er du sind syg noget rod når man vælger at gøre det selv.

Har i langtid været igang med mit projekt, men det meste af tiden går med at finde ting og samligne kvalittet med andre ting fra andre steder..

Der bliver sku brugt mange timer på det som jeg ikke havde regnet med på den måde, måske fordi jeg ombygger min bil lidt, det er derfor, men har aldrig oplevet noget ligne..

Lige som jeg troede jeg havde fundet der helt rigtig værksted til at svejse lidt til mit projekt, bliver jeg sendt videre fordi det er for svært og har nu været der, men de kan heller ikke og så svært syntes jeg nu ikke det er, men jaaa på jagt igen efter en Smede firma som kan lave noget specielt luftfilter kasse efter mit hoved.

Alt i alt er det et sjovt projekt, med mange mande timer i, men til folk som har samme ide til jeres biler i skal være forberedt på det tager langtid hvos man vil gøre det selv og hva en god kvalittet uden at blive taget ved røven..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck der sygt mann..
  • #1   5. jan 2011 læs lige igennem hvad du skriver..det giver ingen mening!

• #2   5. jan 2011 Hmm har læst det igennem.

Er der noget bestemt du tænker på??

Jeg forklare bare min oplevelse med mit projekt, og udvælger nogle ting for at understrege hvad jeg syntes har taget meget afmin tid..

Men ser gerne du kommer med RIS/ROS så bare fyr løs mester smiley

• #3   5. jan 2011 F-S .

Jamen det svære kommer der hvor at bunden på den svejsed fliter kasse skal have samme form som den org. kasse så jeg kan skrue den på og af..

Det må gerne være gennem ført arbejde og det skal laves i rustfrit og gerne så man polere det op.. eller måske laves så jeg kan få det lakkeret hos din onkel sammen med de andre dele..

Tror sku ikke man gøre det i pap når der skal være små fineser med i det, men ja må jo prøve som du siger..

• #4   5. jan 2011 AFILI8ED .

Ja du har ret, men igen så tænkte jeg når man bare har penge kan man få alt og det kan man da også, men hvis man ikke vil kneppes i røven så må man sætte sig ind i tingene..

Men du har nok ret i det med Speciele biler..

Har sgat nej til 2 smede firmaer for de var ikke lige min smag den måde de snakked om de villelave det osv. Det er sku mig der bestemer hvordan det skal se ud og ja har en forventing til høj kvalittet, men er vel min ret som Kunde???

Jeg ikke finatisk, men hvis jeg kan se et billed for mig som de forklare mig det og de ikke vil lytte til jeg siger så er det bare ikke den venskab jeg skal have.. Men nu søger jeg en der skære med Lazer eller vand og så er jeg sikker på det bliver super godt smiley

• #5   5. jan 2011 F-S .

Jeg kan ikke sådan noget, for har slet ikke en ide om hvordan jeg skal få de former på..

vil heller have en prof. til at lave det så det ser super godt ud, er ikke så god til det der med at lave bilen for en masse penge og så der bliver sjusket selv om man ikke kan se det.. Men bare min holdning hi hi..

Er sikker på der er et firma som kan lave sådan noget.. Men hvor?? ha ha

• #6   5. jan 2011 Har lagt en "billed" eller har laved et paint billed af det jeg vil have lavet som i/du kan se hvad jeg mener..

• #7   5. jan 2011 AFILI8ED .

Ja det ville jeg også mene, men de 2 jeg har været hos siger de ikke kan of forklare det ikke som om det er en diamant, men siger klart at kvalitten skal være i top.

Og der skal bruges rustfrit..

• #8   5. jan 2011 Carstyle??

Vil straks kontakte dem og se hvad de siger til et sådan projekt.. Tak for hjælpen indtil videre..

• #9   5. jan 2011 Alternativt kunne man vel også bruge aluminium? Det er der nok nogle flere der kan arbejde med smiley

• #10   5. jan 2011 - Alexander -

Jamen er faktisk det jeg helst ville have det lavet i da man kan polere det op, så hvis det er du kender en somkan det ville da være super fedt..

• #11   5. jan 2011 F-S .

Ja det er også grunden til jeg har valgt rustfrit..

Jeg leder med lygter så falder i over et firma som kan sådan noget som jeg søger så må i godt smide et link eller oget.

Tommy

Kommentér på:
Fuck der sygt mann..

Annonce