{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Lovligt Streetrace? {{forumTopicSubject}}

Vi er i gang med at køre en spændende diskussion omkring lovligt streetrace, og om den manglende opbakning..

Hvorfor er det at der ikke kommer så mange?

Det kunne være cool hvis der er nogen der har noget konstruktiv kritik og spændende synsvinkler smiley

Deltag i debatten her: http://s-sj.dk/showthread.php?38-Lovligt-streetrace


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovligt Streetrace?
  • #1   19. jan 2011 Ikk for at lyde smart eller noget men det der med at det er ulovligt gørdet bare lidt federe smiley ved ik hvorfor

  • #2   19. jan 2011 Det er gratis og køre ulovligt gaderace og man komme til og køre flere gange en lørdag aften end man gør 3 dage til dhb

  • #3   19. jan 2011 tror det har meget at gøre med at til de lovlige streetrace der har været afholdt har der også gerne været politi til stede.
    Og folk der så har en ikke lovlig bil tør ikke tør komme at køre fordi de er bange for at blive knaldet. Det ved jeg i hvert fald er problemstilling for flere af mine kammerater som har biler der ikke er lovlige.




  • #4   19. jan 2011 Der er også lidt federe om aftenen i stedet for om dagen

  • #5   19. jan 2011 fordi der er bedre styr på det ulovlige race end på de lovlige. der så fucking omstændigt at sku melde sig ind og er din bil ikke standart så der støre chance for den bliver taget og så der det der med hjelm

    jeg kørte selv på striben den gang der blev kørt i smedeland
    men har kun været ude til 1 lovligt race i køge og fuck noget ged. var kun tilskuere der men det var nok til jeg ikke gad det pis mere..

    og ja så der der ikke den samme undergrundsstemning og fællesskab som på striben


  • #6   19. jan 2011 tror også det har noget at gøre med spændingen ved ulovligt race og bare stemningen der kommer når folk mødes til ulovligt race. høre musik brænde dæk af osv

  • #7   19. jan 2011 men vi håber da også (mig og kammeraterne) at der kommer noget mere af sådan noget her i år.

    og noget der så også har været meget snak om vores vennekreds er at vi syntes det er ærgeligt at det år efter år når man kommer på striben, snart mere går op i druk og folk der vælter ud på kørebanen, opføre sig som de ejer det hele.
    vælger at overhøre officials og frivillige der hjælper til for at få tingene til at køre fordi der er satme ikke nogen der skal fortælle en 18-20 knægt der lige har fået kortet hvordan man behersker sig på striben.
    det har så gerne resulteret i at nogle af de gange vi har været afsted simpelthen er kørt derfra og kørt ud og køre for os selv, for det er sku bare et spørsmål om tid før det går helt galt og folk kommer galt afsted.
    Og det vil jo ikke ligefrem gavne streerace miljøet som jo ikke har det bedste ry i forvejen.
    Og det er sku syndt for folk som dem fra s-sj der virkelig prøver at få det til at køre her på sjælland og ligger utroligt meget af deres fritid i det her.
    Så en lille opsang fra mig til jer her i den kommende sæson.
    Biler og druk høre ikke sammen, heller ikke på striben.
    og opfør jer pænt og respekter folk som de respektere jer og tænk jer nu om derude, for der er satme mange tosser som kommer på striben der slet ikke burde komme der med den itityde de ligger for dagen.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #8   19. jan 2011 Synes slet ikk jeg kan nikke genkendende til de ting de gange jeg har været forbi striben Esbjerg og Aalborg !

  • #9   19. jan 2011 casper k
    det er fordi de jyder der kommer på striben godt ved at hvis jyder drikker så drukner de... er jo set gang på gang... eller også så er det de forvirrede tosser der bor her på sjælland der bare ikke burde havde andet en 2 heste og en vogn


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #10   19. jan 2011 ketil l S Skal jeg ikk kunne svare på . Kun at de få gange jeg har kigget forbi har der sku været godt styr på det begge steder. =)

  • #11   19. jan 2011 nu skal det heller ikke lyde som om der undtagelsestilstand når striben køre på sjælland.
    Der er bare desværre nogle der ikke kan skelne i mellem hvad man burde og hvad IKKE burde gøre når man er på striben...


  • #12   19. jan 2011 casper K kan være man sku tjecke det ud nu hvor man alligevel er tvunget til varde i 4 måneder

    har ikke været ude hele sidste år men forrige år kunne jeg godt mærke at striben var ved at knække sammen her på sjælland. folk kan ikke opføre sig ordeligt... normalt kom politiet måske forbi og kiggede men sidst jeg var der var der en gruppe tosser der lige sku sparke en betjent at hans cykel. (begræder ikke at mc´en måske sku på værksted i et par dage) men det resulteret jo bare i at lortet blev afspæret og gentagende racia´er længe efter...

    sjovt som politiet handler.
    stå der 3 drenge og vælger din motorcykel er de ligeglade og bliver betejnet som drengestreger. er det en ad deres ejne motorcykler så de piger sure i mange uder efter og er konstant efter alle i drengerøvsmiljø´et smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #13   19. jan 2011 ketil l S Det skader jo ikk at smutte forbi og se det an =) Er der heller ikk særligt tit mere og har jeg ikk været længe , men engang imellem må man jo lige forbi alligevel =)

  • #14   19. jan 2011 ketil l S

    det er det jeg mener med at folk ikke ved hvordan man opføre sig, som i dit tilfælde med motorcyklen..
    I gamle dage kom der sku også striisere på striben. der kørte de gerne en gang eller 2 frem og tilbage og så alt ellers roligt kørte de tit igen.
    nogle gange kom de tilbage andre gange så man ikke mere til dem.

    Men når folk vælter deres cykler.. står og råber pansersvin osv.
    har sågar set folk der kaster flasker efter og ellers opføre sig meget provokerende over for dem, så det sku klart de kommer hver weekend og lukker lort første gang, de gider sku heller ikke finde sig i sådan en flok drengerøve..


  • #15   19. jan 2011 kenned.
    ja det trist på mange måder
    1. at folk ikke kan opføre sig sådan at man få lov at køre lid længer og problemfrit.
    2. at politiet ikke kan tage en joke og tåle at høre sandheden smiley for de er sku nogle små svin af værste kalibre


  • #16   19. jan 2011 kenned har sagt det lige præcis som det er..!

  • #17   19. jan 2011 casper j

    Man kan jo kun håbe at folk ændre deres attityde og folk hjælper hinanden til at få den gode gamle ånd tilbage som der var på striben, da den kørte i de gode gamle dage..


Kommentér på:
Lovligt Streetrace?

Annonce