{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

lovligt streetrace? {{forumTopicSubject}}

Hej, det er gået op for mig at jeg faktisk har mulighed for at afholde lovlige streetrace arrangementer.
Men men men... det er ikke bare lige, så før det første vil det kræve at andre er klar til at lægge MEGET arbejde i det. Jeg hverken kan eller vil påtage mig at stå for det allene.

Problem nr. 2 er et godt sted at afholde det. Det kræver gode parkeringsforhold, en ret og bred vej uden før meget "skrammel" at ramme hvis noget går galt og helst et sted hvor der er mulighed for en returvej.

3. Problem er økonomien... det kan ikke gøres gratis. Til at starte med vil det kræve medlemskab af en dasu klub eller en endagslicens, som jeg mener står i ca 100,-
Hvor ligger jeres smertegrænse? Og vær ærlig. Det er ikke et langt ude teoretisk tilbud det her. Selvfølgelig skal der regnes en del på det, og er ikke klar over udgifterne. Jeg vil heller ikke undersøge det med mindre der er god interesse for det, da jeg lægger hovedet rimeligt meget på blokken her.

Mine egne tanker var at det skulle være så "realistisk" som muligt og under ingen omstændigheder en konkurrent til legal streetrace på flyvepladsen, faktisk gerne i en eller anden form for samarbejde. Derfor vær tanken at holde det om aftenen, intet tidsmåling / konkurrence og gammeldags manuel starter.

Publikum vil også være no-go... for det første af økonomiske årsager. Det vil nemlig kræve at der skal lejes en ambulance, og det er ikke en hel billig fornøjelse. Samtidig forestiller jeg mig at det vil give en mere autentisk stemning når hr og fru frikadelle ikke kommer og blander sig. Vil de kigge kan de melde sig til eller køre på flyvepladsen.

Kom glad med noget input smiley godt som dårligt. Skal VI gøre noget ud af det her, eller er det dødfødt fra starten af? Forslag til steder det kan holdes, behøver ikke nødvendigvis være et industrikvarter, men bare et sted der kan spærres af? Er der int. i at ofre +100,- for en lovlig aften; eller vil i hellere råbe efter politiet? Kom glad...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lovligt streetrace?
Kommentér på:
lovligt streetrace?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce