RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AT AFVISE
  • #1   22. dec 2005 jan T

Nu ikke fordi jeg skal genere dig. Men hvad med at pille din egen Nissan af?? Det er jo ikke engang din mere? Det er lidt det samme. Vi trænger til at få ryddet en del op herinde.

• #2   22. dec 2005 1 af de få regler når man opretter en konto her inde er

(bilen skal være din egen)
    har du solgt den til dig selv????

• #3   22. dec 2005 Det kan sku da aldrig være det samme den har været her i 1.5år før jeg satte den til salg og den bliver her . Hvordan kan det blive det samme som at først oprette en salgs annonce og der efter prøve at komme ind med den hvor der står tilsalg

mvh

Jan

• #4   22. dec 2005 Mener blot at du viser en bil frem der ikke længere er din. At han sætter sin til salg samtidig med han viser den frem er jo bare lidt plat. Men i princippet er det stadig hans bil.

• #6   22. dec 2005 Enig med Ozo...

Solgte biler er IKKE din egen mere !!!

Væk med skidtet !

• #7   22. dec 2005 Det er for at kunne batle med den og det har jeg personligt ingen problemer med. For hvis jeg ikke havde skrevet solgt ville du/i jo ikke vide at den var solgt VEL!!!!!

god jul

Jan

• #8   22. dec 2005 Hvis den nye ejer gerne ville have den slettet ville jeg gøre det i et split sec. Men ikke før

god jul

Jan

• #9   22. dec 2005 det er sq mere for galleriets skyld. Ellers skulle jeg fandme ha masser af biler herinde.

• #10   22. dec 2005 Den nåede sq´ lige at få 125 afvisepoint med på vejen *Gg*

• #11   22. dec 2005 Kan i ikke forstå at siden bliver langsommere og langsommere jo flere billeder der er her inde??? Og hvis i viser biler som i har ejet engang kan hver eneste mand jo have 5-6 biler med 15 billeder hver? Og siden vi er 14000 bruger +- 2000, så er det sq meget spild plads der går på de solgte biler.. Tag dog nogle af dine billeder ind under den du har nu og så er den skid slået!

• #12   22. dec 2005 Helt enig med Ozo og Morten N!

ALLE solgte biler skal ud!

<b>AJay

• #13   22. dec 2005 Ikke enig.

"Gamle biler" skal der være plads til. Med de nye forbindelser og servere der er på markedet, kan det umuligt være noget problem at der ligger lidt ekstra biler herinde.

Hvad hvis det var nye medlemmer, skulle vi så bare sige "ærgeligt... serveren har ikke plads til jer. " Nej glem det .

Så længe det er ens egen bil når man opretter den, så er jeg fløjtende ligeglad. Så må den blive så længe den
    vil. Hvis man endelig skal tolke på reglerne så står der
    "BILEN SKAL VÆRE DIN EGEN" og det er på det tidspunkt man opretter bilen.

Og Ozo skal vel have sin egen bil inden han blander sig i netop denne diskussion.

• #14   22. dec 2005 Daniel k
    det er lige meget hvad du syntes, det er imod regl sættet og have en bil på portalen som ikke er din egen og igen det er ikke din egen bil hvis den er solgt.

• #15   22. dec 2005 Ud med de solgte................

• #16   22. dec 2005 ja ja ja i må sku kede jer at bruge så mange kræfter på ingenting næste gang kigger jeg den anden vej og så er den skid slået............:O)
    Nu vil jeg til at sprede lidt jule hygge i stedet for

GOD JUL TIL ALLE (både for og imod folk)

mvh

Jan

• #17   23. dec 2005 Jeg tror at nogen af dem der pt. ikke har en bil her inde er "mellem" biler hvis du forstår men der er lige så mange eller mange flere der bare har oprettet sig fordi man kan og de skulle jo nok slettes.
    Man kunne jo lave det sådan at hvis din profil ikke er aktiveret i 3md bliver den slettet.

mvh

Jan

Kommentér på:
AT AFVISE

Annonce