{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.397 visninger | Oprettet:

indregistrere afmeldt bil {{forumTopicSubject}}

Goddag BG

har en lidt spegeret sag, som jeg godt kunne bruge lidt assistance på. Historien er som følger

jeg tager til kbh for at købe en bil af en gut. Gutten jeg køber bilen af, lever af at købe billige biler af forhandlere, syne dem og sælge dem videre. Dvs da jeg køber bilen står der ikke guttens navn på reg attesten, og jeg ser også regattesten og ser der står en anden navn på. Vi aftaler at sælger omregger bilen da det jo er det nemmeste altid. MEN sælger er måske lidt doven og glemmer lidt at omregge den, og der går 2 uger før han tager sig sammen til at komme på motorkontoret. Han ringer så og siger til mig at den tidligere ejer har afmeldt bilen, og at gutten ikke kan omregge den, da man så skal indlevere nummerpladerne. Vi aftaler at gutten sender papirerne over til mig og så må jeg jo bide i det sure æble og måske købe et nyt sæt plader...

men nu er spørgsmålet så, hvad gør jeg hvis ikke jeg får de papirer med posten?

jeg har jo selvfølgelig en slutseddel, men kan jeg selv gå ned og få en ny reg attest uden at have den gamle?

er lidt i vildrede og det er bare noget RIGTIGT rod, det er heldigvis kun en bil til 9000kr, men alligevel...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indregistrere afmeldt bil
Kommentér på:
indregistrere afmeldt bil

Annonce