{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

hente e39 i tyskland?tør/tør ik?? {{forumTopicSubject}}

hej bgér.
har længe leget med tanken om selv at hente bil i tyskland.jeg kommer hele tiden frem til at jeg vil tilbage til en e39 igen. sidst jeg havde en , købte jeg den her i dk,hos en i horsens, som hentede dem i tyskland.
så nu tænker jeg lidt i retningen af at kunne sparer lidt penge uden en mellemmand.
sidder og roder med mobile.de og autoscout.de, og søger e39 fra 1999 0g op efter, søger self med lave km,læder og masser af udstyr.og de står til fornuftige penge syntes jeg.5000-13000 euro.
jeg kunne hente en da jeg har pengene, og så han den stående til jeg får solgt min nuværende bil som så kunne dække afgiften vil jeg tro. sidder og roder lidt på skat´s hjemmeside ang import, syntes det er lidt svært idet man skal putte en del oplysninger ind, men tror jeg har fundet frem til en afgift på mellem 75-95000 alt efter hvilken model/motor man vælger.
nogen der har erfaringer med dette med at hente selv? tør jeg gå igang med det? hvor skal jeg lede, hos forhandler? hvor langt ned i tyskland skal man? hvad skal man ellers være obs på? osv osv
på forhånd takker

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hente e39 i tyskland?tør/tør ik??
Kommentér på:
hente e39 i tyskland?tør/tør ik??

Annonce